Biznesam  |  Blogs  |  RU
12.10.2017

“Tele2” novēro strauju patērētāju pirktspējas pieaugumu telekomunikāciju nozarē

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” novēro patērētāju pirktspējas pieaugumu telekomunikāciju nozarē – 2017. gada pirmajos deviņos mēnešos pārdošanas apjomi ir palielinājušies par 20%, salīdzinot ar pērnā gada tāda paša perioda rādītājiem. Kopā ar mobilo telefonu pārdošanas apjomu pieaugumu un dārgāku mobilo telefonu izvēli pozitīvi ir mainījies arī klientu pirkumu grozs, jo tagad kopā ar mobilo telefonu tiek iegādātas arī vairākas viedierīces un iekārtu aksesuāri.

“Dzīvojam digitālā laikmetā, kurā tehnoloģijām ir priekšroka. Tas uzlabo ikdienas dzīves kvalitāti, paātrina veicamos darbu izpildi un sniedz plašākas saziņas iespējas. Droši var teikt, ka pašlaik Latvijā piedzīvojam straujāko pieaugumu itin visā, kas skar tehnoloģiju attīstību un to pielietojumu ikdienā. Mēs to ļoti labi izjūtam, pētot klientu pirkumus,” stāsta “Tele2” mazumtirdzniecības direktore Dace Škrabe.
 
Pašlaik patērētāju iepirkumu grozu vidēji veido 2-3 produkti vienā pirkuma reizē. Piemēram, 2017. gada septembrī tika iegādāti 4 reizes vairāk viedpalīgu nekā šī gada janvārī. Vislielākā interese šobrīd ir par viedpulksteņiem un sporta aprocēm. “Tele2” nepārtraukti atjauno un papildina produktu klāstu, nesen uzsākot arī tādu viedierīču pārdošanu kā ūdensizturīgais skaļrunis Lemon California Roll, spēles konsole Microsoft XBOX One S 1TB un virtuālās realitātes brilles HTC Vive. “Klientu interese par šādiem produktiem katru dienu tikai pieaug, bet vēl gadu atpakaļ interese par tiem bija salīdzinoši zema,” piebilst Dace Škrabe.
 
Līdzīgi kā mobilos telefonus, arī to aksesuārus un viedierīces ir iespējams iegādāties nomaksā, taču aizvien vairāk pircēju izvēlas maksāt uzreiz visu summu par izvēlētajiem produktiem, kas arī norāda uz pircēju spēju tērēt vairāk naudas iekārtām. “Tele2” paredz, ka līdz gada beigām pieaugums šajā produktu segmentā būs vēl jūtamāks, ienākot tirgū arvien jaunākiem produktiem ar plašām tehnoloģiskām iespējām.  

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti