Biznesam  |  Blogs  |  RU
6.02.2020

“Tele2” mobilās lietotnes attīstībā investē 150 000 eiro

Mobilo sakaru operators “Tele2”, turpinot attīstīt klientu apkalpošanu digitālajā vidē, savas mobilās lietotnes attīstībā investējis 150 000 eiro. Mobilajā lietotnē klienti var ērti veikt rēķina apmaksu, mainīt izvēlēto tarifu plānu, izvēlēties kādu no lojalitātes programmas “Komplimenti” piedāvājumiem, kā arī iegādāties KASKO apdrošināšanu savai automašīnai. “Tele2” mērķis ir panākt, ka nākotnē aptuveni 20% klientu pašapkalpošanos veic aplikācijā.

“Tele2” dati liecina, ka pēdējā gada laikā pašapkalpošanās portāla apmeklējuma skaits palielinājies par 225%, bet interneta veikala – par 105%, kas liecina, ka klienti labprāt daudzas darbības veic attālināti, neapmeklējot klientu centrus.

Kā atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts, “Tele2” mērķis nav visu klientu apkalpošanu novirzīt uz interneta vidi, bet gan izmantot internetvides un klātienes apkalpošanas priekšrocības, nodrošinot maksimāli viegli pieejamu informāciju un ātru klientu atbalstu viņiem ērtā veidā: “Attīstot digitālos kanālus galvenokārt tiecamies uz vieglu iepirkšanās procesa nodrošināšanu interneta veikalā, kā arī apkalpošanas sniegšanu klientiem pēc iespējas ērtākā veidā. Līdz šim mūsu mobilā lietotne nodrošināja visas galvenās pamatfunkcijas, bet tagad tā ir sasniegusi jaunu attīstības līmeni un piedāvās klientiem to, ko viņi sagaida no šādām lietotnēm – vienkāršu un ērtu pakalpojuma iegādi un rēķinu apmaksu.”

Lai arī attīstās dažādas digitālās klientu platformas, “Tele2” klientu vidū joprojām vērojams arī tā saucamais “ROPO efekts” (Research Online, Purchase Offline), kas raksturīgs arī citiem iekārtu un pakalpojumu tirgotājiem Latvijā. Proti, gandrīz katrs otrais klients (45%), pirms pirkuma veikšanas “Tele2” klientu centrā, ir izpētījis piedāvājumu “Tele2” mājaslapā.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti