Biznesam  |  Blogs  |  RU
10.09.2020

Pētījums: Noskaidrots klientu apkalpošanas līderis telekomunikāciju nozarē Latvijā un Baltijā

Servisa uzlabošanas uzņēmuma “Dive Group” veiktais telekomunikāciju sektora pētījums par klientu apkalpošanas līmeni Latvijā, Lietuvā un Igaunijā rāda, ka otro gadu pēc kārtas klienta servisa līdera pozīcijas Latvijā ieņem mobilo sakaru operators “Tele2”.


Klientu servisa kvalitātes mērījumi tika veikti, izmantojot slepenā pircēja metodi, kopumā veicot 100 vizītes, kuru laikā tika novērtētas konsultantu komunikācijas un pārdošanas prasmes, kā arī profesionālās zināšanas.

Latvijā ar augstāko rezultātu (95,4%) līdera pozīcijā ir izvirzījies “Tele2”, otrajā vietā ierindojas “Latvijas Mobilais Telefons” (82,9%), trešajā vietā – “Bite” (79,8%), ceturtajā vietā atstājot “Tet” ar (69,7%). Ja salīdzinām ar aizvadīto gadu, “Tele2” ir vienīgais no telekomunikāciju uzņēmumiem, kurš šajā rādītājā piedzīvojis izaugsmi, jo pārējie uzņēmumi saņēmuši zemāku vērtējumu.

Savukārt Igaunijā labāko klientu apkalpošanu telekomunikāciju nozarē sniedz “Telia” (78,3%), bet Lietuvā – “Telia” (95,2%).

Kopumā Dive pētījums atklājis, ka triju Baltijas valstu vidū ar labāko klientu apkalpošanas kvalitāti var lepoties Lietuva (88,1%). Šī gada rezultātos ir manāms kritums, īpaši Latvijā – no 89,2% 2019. gadā uz 82% šogad, kas gan arī ir augsts klientu apkalpošanas rādītājs. Zemākais nozares rezultāts ir Igaunijā (75,3%).

“Pētījums tika veikts jūlijā, tomēr redzam, ka COVID-19 varētu būt viens no iesmesliem, kadēļ ir novērojams kritums rezultātos pie papildu pārdošanas un vajadzību noskaidrošanas. Tas skaidrojums ar to, ka darbinieki kādu laiku darbu ir veikuši attālināti un būs nepieciešams laiks, lai atkal adaptētos pie regulāras klātienes komunikācijas un atgūtu apkalpošanas, pārdošanas prasmes. Tomēr viens no galvenajiem iemesliem nozares augstajiem rezultātiem ir nepārtraukts darbs pie klientu apkalpošanas servisa vērtēšanas un uzlabošanas, ko nespēj ietekmēt ārēji apstākļi,” komentē DIVE uzņēmuma vadītāja Latvijā Ilze Eglīte.

DIVE TOP3 ir klientu apkalpošanas kvalitātes salīdzināšanas instruments, kas tiek pielietots arī citās nozarēs, veicot pētījumus gan Baltijā, gan Polijā.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

20.04.2021

Aptauja: iedzīvotāji sagaida, ka uzņēmumi sniegs atbildi ātrāk nekā 1 stundas laikā

Mobilo sakaru operatora “Tele2” un pētījuma centra “SKDS” veiktā Latvijas iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja liecina, ka 44% uzņēmēju atbildes uz gandrīz visiem klientu jautājumiem, kas saņemti digitālajos kanālos, sniedz diennakts laikā. Taču iedzīvotāju jeb klientu ekspektācijas ir daudz augstākas, proti, 34% Latvijas iedzīvotāju uzskata, ka uzņēmumam uz uzdoto jautājumu būtu jāreaģē vienas...
16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti