Biznesam  |  Blogs  |  RU
25.03.2021

Humora nozīme savstarpējā komunikācijā

Kopš seniem laikiem humora izjūta uzskatīta par pozitīvu un vēlamu rakstura īpašību. Cilvēki, kas sarunā spēj veikli un asprātīgi pajokot, biežāk izpelnās atzinību un uzticību. Tāpat var novērot, ka vajadzība jokot īpaši raksturīga saspringtām situācijām. 

Noskaties Dr.psych. Ievas Stokenbergas vadīto Sarunas skolas LAMPA nodarbību par to, kādas ir humora funkcijas savstarpējā komunikācijā un kā to ietekmējusi digitālā vide.  Humoram ir dažādas dabas, kas atšķiras pēc labvēlības pret joka adresātu, tāpēc kopīgi apskatīsim humora pozitīvās un negatīvās izpausmes sarunā un mēģināsim saprast, kādos gadījumos humors ir un kādos nav veselīgs un labvēlīgs visiem iesaistītajiem.
 

Vēl neesi Tele2 klients?

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti