Biznesam  |  Blogs  |  RU
10.07.2020

Dubultojies uzņēmumu skaits, kas pieslēguši mobilo zvanu vadības risinājumus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktajā pētījumā* tika noskaidrots, ka uzņēmumiem Latvijā viens neatbildēts klienta zvans izmaksā aptuveni 60 eiro. Turklāt deviņi no desmit Latvijas uzņēmumiem nemaz nezina, cik klientu viņiem dienā ir piezvanījuši un uz cik potenciālo klientu zvaniem nav izdevies atbildēt. Covid-19 izraisīto apstākļu ietekmē, kad daudzi uzņēmumi pārcēla savu darbību attālinātā režīmā, šī situācija ir nedaudz pamainījusies, jo uzņēmumi daudz rūpīgāk un nopietnāk attiecas pret klientu apkalpošanu attālināti.


Šo faktu arī apstiprina straujais pieprasījuma pieaugums pēc mobilo zvanu vadības risinājumu “Teamer”. Proti, pēdējā pusgada laikā pieprasījums pēc šī tehnoloģiskā risinājuma, kas ļauj ērti un efektīvi apkalpot klientus attālināti, ir palielinājies divas reizes.

Kā liecina “Tele2” dati, šis risinājums ir īpaši populārs tieši mazo uzņēmumu vidū – 80% no visiem “Teamer” lietotājiem ir uzņēmumi, kas nodarbina līdz 10 darbiniekus. Visbiežāk to izmanto uzņēmumi no transporta un loģistikas nozares, veselības un sociālās aprūpes, kā arī tirdzniecības nozarēm.

“Tehnoloģiski risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot ienākošos zvanus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, neprasa lielas investīcijas. Vairs nav nepieciešamas speciālas iekārtas un sistēmas, kas aizņem veselu telpu, jo to visu var paveikt ar mobilā telefona un mobilo zvanu vadības risinājumu palīdzību. Tādēļ tas ir arī ļoti populārs mazo un vidējo uzņēmumu vidū,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.Teamer funkcionalitāti esam iekļāvuši arī mūsu biznesa tarifu plānos, kas nozīmē, ka ikvienam uzņēmuma darbiniekam, kuram ir pieslēgts šis tarifu plāns, ir ļoti plašas iespēja operēt ar ienākošajiem zvaniem.”

Visbiežāk mobilais zvanu vadības risinājums tiek pieslēgts, lai veiktu zvanu uzskaiti, uzstādītu automātisko zvanu pāradresāciju, veiktu darba laika iestatīšanu un izveidotu vienotu numuru visam uzņēmumam.

“Pēc Teamer ieviešanas būtiski uzlabojās ienākošo zvanu apkalpošanas kvalitāte. Poti, par 20% palielinājās atbildēšana uz pirmreizējiem zvaniem un par 30% atzvanīšana uz neatbildētajiem zvaniem, kas pozitīvi ietekmēja arī mūsu apgrozījumu. Šis risinājums ir neaizvietojams, ja darbinieki strādā no mājām vai īslaicīgi no ārvalstīm, kā tas ir mūsu gadījumā,” saka zobārstniecības klīnikas “Dental Medical Rīga” vadītāja Zane Sirsniņa-Kukaine.

* Pētījumu veica mobilo sakaru operators “Tele2” un pētījumu aģentūra SKDS pirms gada, aptaujājot 750 uzņēmējus.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti