Biznesam  |  Blogs  |  RU
26.06.2019

30% pircēju zaudē interesi par pirkumu, nespējot sazvanīt pārdevēju

Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” un pētījuma aģentūras SKDS veiktā iedzīvotāju aptauja atklāj, ka pēdējā gada laikā aptuveni 30% iedzīvotāju nav iegādājušies kādu preci vai pakalpojumu, jo nav varējuši sazvanīt konkrēto uzņēmumu.

Daudziem var šķist, ka telefona zvani vairs nav būtiski preču vai pakalpojumu pārdošanā, taču 67% aptaujāto uzņēmumu atzīst, ka klienti viņiem zvana pa telefonu, lai uzzinātu par precēm vai pakalpojumiem un tos iegādātos.
 
“Aptaujas rezultāti liecina, ka uzņēmumi reāli zaudē klientus, jo nav spējuši atbildēt uz viņu zvaniem. Šo situāciju būtu iespējams mainīt, ja uzņēmumi varētu šiem cilvēkiem atzvanīt. Taču ļoti daudziem tas nav iespējams, jo tikai 11% Latvijas uzņēmumu pastāv ienākošo zvanu uzskaite,” atzīst “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.
 
Uzskaite visbiežāk nepastāv mazos uzņēmumos – līdz 50 cilvēkiem lielos kolektīvos. Šī tendence raksturīga arī uzņēmumiem Kurzemē un Latgalē, lai gan tieši tur potenciālie klienti visbiežāk izvēlas zvanīt pa tālruni, lai iegūtu informāciju.
 
“Mūsdienās ienākošo zvanu uzskaiti un pāradresāciju, automātisko atbildētāju un citas noderīgas klientu apkalpošanas funkcijas var ieviest, izvēloties atbilstošu tarifu plānu un lejupielādējot mobilo lietotni viedtālrunī. Tam vairs nav nepieciešamas milzīgas investīcijas un sarežģīti tehnoloģiskie risinājumi, jo visu pārējo izdara speciālisti attālināti,” atzīst Raivo Rosts.
 
Iedzīvotāju un uzņēmēju aptauja tika veikta 2019. gada februāri, aptaujājot 1005 respondentus vecumā no 18 līdz 75 gadiem, kā arī 750 uzņēmējus.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti