Biznesam  |  Blogs  |  RU
27.02.2014

2,2 miljonu eiro investīcijas jaunā klientu apkalpošanas sistēmā!

Ar prieku paziņojam, ka ieguldot vairāk nekā 2,2 miljonus eiro, esam ieviesuši vienu no pasaulē vadošajām klientu attiecību vadības sistēmām “Siebel CRM”, kas ļaus mums nodrošināt augstākā līmeņa klientu apkalpošanas servisu vairāk nekā miljonam uzņēmuma klientu Latvijā.

 

““Tele2” ir klientu uzslavētākais mobilo sakaru operators Latvijā, un mūsu mērķis arī turpmāk būs nodrošināt, lai ikviens no mūsu vairāk nekā miljons klientiem būtu apmierināts ar “Tele2”  pakalpojumiem un sniegto servisu,” saka “Tele2” Klientu apkalpošanas direktore Marita Romanovska.

 

 

No šodienas “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” klienti saņems vēl ātrāku un individuālāku apkalpošanu gan 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centros visā Latvijā, gan zvanot uz “Tele2” un “Zelta Zivtiņa” diennakts informatīvajiem dienestiem. Ar jaunās sistēmas palīdzību “Tele2” varēs sniegt ātrāku risinājumu klientiem sarežģītu tehnisku jautājumu gadījumos.

 

Latvija ir pirmā no Baltijas valstīm, kurā “Tele2” ir ieviesis “Siebel CRM”. “Tele2” Zviedrijā un Horvātijā arī jau lieto šo klientu attiecību vadības sistēmu.

 

“Tele2” šogad arī turpinās pērn iesākto vērienīgo klientu apkalpošanas centru pārveides projektu Latvijā. Pagājušā gada laikā investējot vairāk nekā 750 000 eiro, “Tele2” atvēra deviņus jaunus klientu apkalpošanas centrus visā valsts teritorijā (Gulbenē, Jēkabpilī, Madonā, Liepājā, Ogrē, Rīgā, Tukumā), kā arī ieviesa jauno dizaina konceptu sešos klientu apkalpošanas centros (Rīgā (Daugavpilī, Liepājā un Rīgā). Jaunais dizaina koncepts paredz veidot klientu apkalpošanas centrus kā mobilo sakaru pakalpojumu konsultāciju centrus, kura fokusā ir klients ar savām individuālajām vajadzībām. 2014. gadā “Tele2” turpinās ieviest jauno dizaina konceptu vēl virknē “Tele2” klientu apkalpošanas centru.  Pašlaik Latvijā darbojas 44 “Tele2” klientu apkalpošanas centri 22 pilsētās.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

16.04.2021

Strīmeri. Dejas interneta laikmetā

Kur dejot, kad pēkšņi vairs nevar dejot klātienē? Pie ekrāniem! DJ Kārlis Ķilkuts ir Latvijas tiešsaistes diskotēku pionieris – pirmais, kurš pagājušā gada martā sāka veidot tiešsaistes diskotēkas Twitch platformā. Gada laikā karantīnas disko ir iemantojis lielu popularitāti un visvairāk apmeklētākā tiešsaistes diskotēka bijusi ar toreizējo veselības ministri Ilzi...
16.04.2021

Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs: "Viedierīces šobrīd ir atļautas un pat vēlamas!"

Pārguruši vecāki un kā citroni izspiesti bērni jau ir neapstrīdama realitāte. Vēl mazliet jāiztur! Kā palīdzēt bērniem, kas mēnešiem mēģina sadzīvot ar noteiktajiem ierobežojumiem? Bērnu psihiatrs Ņikita Bezborodovs mammamuntetiem.lv raidījumā “Vecāku stunda” stāsta, ka pandēmijas laikā bērnu vajadzības ir tādas pašas, kādas tās bija pirms tam. Proti, nozīme ir bērna vecumposmam, jo katrā...
16.04.2021

Kārdinājums ielūkoties svešā dzīvē: sociālajos tīklos meklējam atzinību un sarunbiedrus

No sadarbības projekta ar žurnālu IR Sociālos tīklus vismaz reizi nedēļā Latvijā izmanto pusotrs miljons iedzīvotāju. Daudzi izvēlas no malas vērot citu cilvēku šķietami ideālo dzīvi, kamēr citi platformas izmanto, lai stāstītu par sevi un nopelnītu. Kāda ir iekšējā motivācija publicēt privātu saturu publiskai apskatei sociālajos tīklos un kāda — ieskatīties svešinieku ikdienā? ...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti