Jaunums LatvijĀ - Tele2 Mobilais Kasko!

Rūpējoties par sava auto drošību, Tev būs svarīga arī gudra, ērta un tavam dzīves ritmam atbilstoša KASKO apdrošināšana.

Iepazīsties ar Latvijā pirmo KASKO mobilo apdrošināšanu, ko ērti noformēt Tele2 lietotnē savā viedtālrunī.

Kas ir Tele2 Mobilais KASKO?

Tele2 Mobilais KASKO ir auto apdrošināšana, ko vari lietot saskaņā ar saviem auto lietošanas paradumiem, ietaupot dienās, kad auto neizmanto.

Pakalpojums izstrādāts sadarbībā ar AAS BALTA, godīgāko apdrošinātāju* klientu vērtējumā jau 16 gadus.


* Ziņu aģentūras LETA veiktā aptauja sadarbībā ar sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS.

Mini KASKO

  • Atlaide par stāvdienām Līdz 4,90 €/mēn  
  • Apdrošināšanas teritorija Baltijas valstis
  • Apdrošināšanas termiņš Līdz trīs gadiem
  • Palīdzība uz ceļa Standarta
  • Limits auto bojāejai Līdz 7000 €
  • Pašrisks auto bojāejai 10 % no automašīnas vērtības
  • Pašrisks auto bojājumiem 140 €
no 20,99 €/mēn
no 16,09 €/mēn. ar 10 stāvdienām
Noformēt KASKO

Master KASKO

  • Atlaide par stāvdienām Līdz 4,90 €/mēn  
  • Apdrošināšanas teritorija Baltijas valstis
  • Apdrošināšanas termiņš Līdz trīs gadiem
  • Palīdzība uz ceļa Standarta
  • Limits auto bojāejai un zādzībai Līdz 7000 €
  • Pašrisks auto bojāejai un zādzībai 10 % no automašīnas vērtības
  • Limits apzagšanai Līdz 1000 €
  • Pašrisks auto bojājumiem, apzagšanai 140 €
no 29,99 €/mēn
no 25,09 €/mēn. ar 10 stāvdienām
Noformēt KASKO

Kāpēc izvēlēties Tele2
Mobilo KASKO?

Ērta noformēšana Mans Tele2 mobilajā lietotnē.
Ietaupi par dienām, kad auto neizmanto - ievadi līdz 10 stāvdienām mēnesī.
Ietaupi līdz 24% no KASKO polises cenas, ja nebrauc bieži.
Palīdzība uz ceļa visā Baltijā.
Bez minimālā polises termiņa.
Ērts ikmēneša maksājums kopā ar Tele2 rēķinu.

Kā pieslēgt?

1

Tele2 mobilais Kasko pieejams ikvienam Tele2 klientam. Lai noformētu polisi,  tev vajadzīga Mans Tele2 mobilā lietotne, ko vari lejuplādēt Google Play vai App Store.

2

Kad esi lejuplādējis lietotni, atver sadaļu KASKO un seko lietotnē minētajām norādēm.

Ievadi automašīnas datus, saņem piedāvājumu un nofotografē savu auto, kā norādīts lietotnē.

3

Apdrošināšana stājas spēkā jau tajā dienā, kad esi pabeidzis polises noformēšanu un saņēmis to e-pastā.

4

Ja zini dienas, kad tavs auto nepiedalīsies satiksmē, atzīmē tās kalendārā un ietaupi.

Maksimālais stāvdienu skaits mēnesī – 10.

Par katru atzīmēto stāvdienu tiks aprēķināta atlaide.

Kā saņemt atlīdzību?

Iestājoties apdrošināšanas gadījumam, nekavējoties paziņo par to AAS BALTA, zvanot pa tālruni 67533375.


AAS BALTA ir klientu vērtējumā godīgākais apdrošinātājs* Latvijā jau 16 gadus un piedāvā:

  • plašu autoservisu tīklu visā Latvijā;
  • ātru atlīdzību pieteikumu izskatīšanu.


* Ziņu aģentūras LETA veiktā aptauja sadarbībā ar sabiedriskās domas pētījumu centru SKDS.

Svarīgi zināt

Polises iegādes brīdī īpaša uzmanība jāpievērš autovadītāja stāžam gados – apdrošināšanas atlīdzība var tikt atteikta, ja apdrošināto automašīnu būs lietojusi persona, kuras stāžs ir mazāks par polisē norādīto.
KASKO polise netiek izbeigta, ja mobilā lietotne tiek vienkārši dzēsta. Apdrošināšanas polises darbību var pārtraukt, izdarot atzīmi par to mobilajā lietotnē, pašapkalpošanās portālā Mans Tele2, pārtraucot līgumsaistības ar Tele2 vai pārreģistrējot tālruņa numuru uz citas personas vārda.
Pakalpojums ir pieejams tikai Tele2 privātajiem klientiem, kuriem ir pieslēguma numurs balss sakariem vai mājas internetam.

Iespējams savu atbildi atradīsi šeit

Kas ir Tele2 mobilais KASKO?
Tele2 mobilais KASKO ir brīvprātīgā sauszemes transportlīdzekļu apdrošināšana ar speciāli Tele2 klientiem pieejamām priekšrocībām:
  • iespēju ietaupīt par pieteiktām stāvdienām, kad auto nepiedalās ceļu satiksmē;
  • iespēju jebkurā brīdī pārtraukt lietošanu, nedomājot par minimālā termiņa saistībām;
  • iespēju maksāt pa mēnešiem, pievienojot summu Tele2/ZZ rēķinam.
Atkarībā no izvelētā risku seguma ir pieejamas divas programmas – Master KASKO un Mini KASKO.

Master KASKO programmas ietver plašāku risku segumu un pasargā no neparedzētām izmaksām, kas radušās automašīnai:
  • bojājumu gadījumos (ceļu satiksmes negadījumi, sadursme ar objektiem, sadursme ar dzīvniekiem, uzbraukšana gājējiem, iebraukšana bedrē, automašīnas apgāšanās, vējstikla plīsumi, ugunsgrēku un dabas stihiju radītie bojājumi);
  • bojāejas gadījumā (situācija, kad pēc bojājumiem automašīna tiek atzīta par nelabojamu);
  • zādzības gadījumos (organizēta laupīšana, auto aizdzīšana un zagļu valdījuma laikā nodarītie bojājumi);
  • apzagšanas gadījumos (trešo personu ļaunprātīga rīcība, postījumi piesavināšanās mēģinājuma laikā un ražotāja iebūvētu daļu zādzība).

Mini KASKO programma nodrošina aizsardzību tikai bojājumu un bojāejas gadījumos. Abas KASKO programmas nodrošina pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa”.
 
Kam ir domāts Tele2 mobilais KASKO?
Tā ir laba izvēle privātpersonām, kas apsver domu par brīvprātīgo auto apdrošināšanu (KASKO) ar iekļautu neierobežotu pakalpojumu “Palīdzība uz ceļa”. Šīs apdrošināšanas produkts ir piemērots neatkarīgi no tā, kam pieder auto un kas ar to brauc. Tu vari būt automašīnas turētājs, juridiskais īpašnieks, tiesīgais lietotājs vai faktiskais autovadītājs.
Svarīgi! Polises iegādes brīdī īpaša uzmanība jāpievērš autovadītāja stāžamgados – apdrošināšanas atlīdzība var tikt atteikta, ja apdrošināto automašīnu būs lietojusi persona, kuras stāžs ir mazāks par polisē norādīto.
 
Kā var pieslēgt auto apdrošināšanu?
Pieteikšanās paredzēta tikai digitālajā vidē - caur Mans Tele2 mobilo lietotni, ko var brīvi lejupielādēt Google Play un App Store platformās.

Lai redzētu KASKO piedāvājumu savam transportlīdzeklim, pēc mobilās lietotnes atvēršanas vajag ievadīt tehniskās pases datus sadaļā Auto apdrošināšana. Apdrošināšanas polise var darboties maksimāli 3 gadus un stājas spēkā noslēgšanas dienā ar laika brīdi, kas norādīts elektroniski atsūtītajā apdrošināšanas polisē.

Svarīgi! Ja automašīnai šobrīd ir aktīva KASKO polise, ieteicams noskaidrot esošā apdrošināšanas līguma izbeigšanas nosacījumus pie sava Apdrošinātāja un potenciālas izmaksas samaksātās naudas atgriešanai. Pirms pieteikties jaunam produktam līdzīgi ir jārīkojas, ja aktīva KASKO polise ir pie AAS “BALTA”.
Pakalpojums ir pieejams tikai Tele2 privātajiem klientiem, kam ir pieslēguma numurs balss sakariem vai mājas internetam. Gadījumā, ja telefons reģistrēts uz uzņēmuma vārda, Tele2 centrā nepieciešams noformēt privāto pieslēgumu.
 
Kādus papildpakalpojumus nodrošina Tele2 mobilais KASKO?
Tele2 mobilais KASKO ļauj izmantot papildpakalpojumu “Palīdzība uz ceļa” un pieteikt tehnisko atbalstu neierobežotu reižu skaitu apdrošināšanas līguma darbības laikā.

Visbiežāk izsaukumi paredz šādu palīdzības veidu:
  • Evakuācija pēc tehniskās salūšanas vai avārijas (līdz 50 km);
  • Motora iedarbināšana ar starta vadiem;
  • Bojāta riteņa nomaiņa pret rezerves riteni;
  • Aizvietošanas automašīnas piešķiršana (līdz 3 dienām);
  • Degvielas piegāde tās pēkšņas aptrūkšanās gadījumā;
  • Diennakts konsultatīvā palīdzība pa telefonu;
  • Automašīnas bloķētu durvju atvēršana;
  • Pretaizdzišanas sistēmu problēmu atrisināšana;
  • Nelielu bojājumu novēršana uz vietas;
  • Taksometra pakalpojumi vadītāja un pasažieru transportēšanai;
  • Viesnīcas apmaksa, ja negadījums notika Lietuvā vai Igaunijā.
Kas veido apdrošināšanas polises cenu?
Apdrošināšanas polises cenu ietekmē automašīnas tirgus vērtība un izvēlētais risku segums, kas atšķiras Master KASKO un Mini KASKO programmās. Apdrošināšana tiek slēgta uz laiku 36 mēneši ar iespēju izbeigt līgumu jebkurā brīdī bez saistībām maksāt apdrošināšanas prēmijas par neizmantoto laika periodu.

Mobilajā lietotnē Mans Tele2 var plānot stāvdienas šīm mēnesim un trīs pilnajiem mēnešiem uz priekšu. Kalendārajā mēnesī maksimāli var izmantot 10 stāvdienas, saņemot naudas atmaksu par tām. Reģistrējot stāvdienas, kad mašīna nepiedalīsies ceļu satiksmē, var ietaupīt ievērojamu daļu no mēneša maksas par apdrošināšanu. Rītdien plānoto stāvdienu var mainīt līdz šodienas plkst. 23:45 pēc Latvijas laika, pārējās nākotnes stāvdienas var mainīt bez jebkādiem laika ierobežojumiem.

Apdrošinātājs var piedāvāt iespēju pieteikties Standarta KASKO apdrošināšanai un noteikt individuālo polises cenu, ja pēc tirgus aplēsēm automašīnas vērtība pārsniedz 15 000 EUR, auto modelis ir īpaši iecienīts autozagļu aprindās vai autovadītājam vēl nav uzkrāta liela braukšanas pieredze. Izmantojot  auto zādzību riska kalkulators, var saprast noziedzīgā biznesa interesi par konkrēto auto modeli.
 
Kādas automašīnas var apdrošināt?
Tele2 mobilais KASKO paredzēta vieglajiem transportlīdzekļiem, kas ir jaunāki par 20 gadiem un kuru pilna masa nepārsniedz 3,5 tonnas. Apdrošināto transportlīdzekli nevar iznomāt, izmantot saimnieciskajā darbībā, kā arī piedalīties ar to sacensībās vai organizēt mācību braucienus.
Kādi ir priekšnosacījumi apdrošināšanas polises iegādei?
Apdrošināšanas polises iegādei nepieciešams, lai automašīna būtu aprīkota vismaz ar skaņas signalizāciju un imobilaizeru, kas ir iebūvēts jau rūpnīcā. Polises ņēmēja rīcībā ir jābūt diviem atslēgu komplektiem.
Svarīgi, lai automašīnai ir izieta tehniskā apskate, un automašīnas īpašniekam ir derīga obligātā civiltiesiskās atbildības apdrošināšanas (OCTA) polise. Papildu uzstādītās pretaizdīšanas sistēmas ar atrašanas vietas noteikšanu var atvieglot transportlīdzekļa meklēšanu, ja rodas šāda vajadzība. Auto apdrošināšanas noformēšanas laikā vajag uzņemt labas bildes.

Svarīgi!
Bildēt automašīnu vajag dienas gaišajā dienas laikā, kad transportlīdzekļa detaļas un auto reģistrācijas numurs ir labi saskatāmi. Automašīnai ir jābūt tīrai, bez dubļu vai sniega kārtas. Uzņemot bildes, jāizvairās no citu transportlīdzekļu un personu iekļūšanas kadrā. Ja iesniegtas neatbilstošas bildes, tad apdrošinātājs var lūgt iesniegt automašīnas bildes vēlreiz vai uzskatīt situāciju par nepatiesas informācijas sniegšanu ar ļaunu nolūku vai rupju neuzmanību, kas ļauj vienpusēji atkāpties no līguma un atteikt apdrošināšanas atlīdzību, ja ir iestājies apdrošināšanas gadījums.
 
Kad apdrošināšanas risku segums tiek ierobežots?
Tele2 mobilais KASKO paredz, ka riska segums tiek ierobežots Stāvdienu periodā (maksimāli var pieteikt 10 šādas atlaižu dienas mēnesī) un Nogaidīšanas periodā (līguma pirmajās 7 dienas), bet citās dienās (Braukšanas periods) aizsardzība darbojas pilnā apmērā.
 
Iekļautie riski un pakalpojumi Nogaidīšanas periods Braukšanas periods Stāvdienu periods
Stāvdienu atlaide (0,49, 0,59 vai 0,69 EUR/dienā) - - +
Palīdzība uz ceļa - + -
Sadursme ar transportlīdzekli (CSN) + + -
Sadursme ar dzīvniekiem + + -
Sadursme ar stāvošiem objektiem + + -
Uzbraukšana gājējam + + -
Iebraukšana bedrē + + -
Automašīnas apgāšanās + + -
Vējstikla plīsumi + + -
Dabas stihiju radītie bojājumi + + +
Ugunsgrēka radītie bojājumi + + +
Pilnīga bojāeja + + -
Zādzība (tikai Master KASKO) - + -
Apzagšana (tikai Master KASKO) - + +

 
Kāds ir pašrisks?
Pašrisks ir naudas izteiksmē vai procentos no apdrošinājuma summas izteikta daļa, kuru apdrošinātājs ietur no aprēķinātās, izmaksājamās atlīdzības. Katram no apdrošināšanas polisē ietvertajiem riskiem tiek noteikts atšķirīgs pašriska lielums. Pašrisks bojājumiem nav atkarīgs no pieteikto negadījumu skaita.
 
Iekļautie riski un pakalpojumi Master KASKO Mini KASKO
Palīdzība uz ceļa Nav pašriska (0,00 EUR) Nav pašriska (0,00 EUR)
Bojājumi 140,00 EUR 140,00 EUR
Pilnīga automašīnas bojāeja 10% no zaudējuma apmēra 10% no zaudējuma apmēra
Zādzība 10% no zaudējuma apmēra -
Apzagšana 140,00 EUR -

 
Kā automašīnas tirgus vērtība ietekmē apdrošinājuma summu?
Apdrošinājuma summa ir polisē norādītā summa, par kādu tiek apdrošināta automašīna. Maksimālā atlīdzība, kas tiek izmaksāta par apdrošināšanas gadījuma rezultātā radītajiem zaudējumiem nevar pārsniegt ne polisē norādīto apdrošinājuma summu ne transportlīdzekļa tirgus vērtību, kas ir vērtība par kādu var iegādāties šādu transportlīdzekli.
Tirgus vērtība tiek noteikta kā vidējais lielums, analizējot vietējos pārdošanas sludinājumus uz tādas pašas markas, modeļa, izlaides gada un līdzīgas komplektācijas transportlīdzekļiem.
Kā izmantot papildpakalpojumu Palīdzība uz ceļa?
Lai pieteiktu Palīdzību uz ceļa, nepieciešams nekavējoties zvanīt uz AAS BALTA diennakts palīdzības tālruni +371 67533375. Sarunas laikā būs jānosauc:
  • pieteicēja vārds, uzvārds;
  • automašīnas atrašanās vieta;
  • tehniskās pases dati,
  • situācijas raksturojums;
  • vēlamās palīdzības forma.
Ja kāda problēma tomēr netiek segta papildpakalpojuma “Palīdzības uz ceļa” ietvaros, tiek sniegta informācija, piedāvājot citus iespējamos risinājumus.
 
Kā notiek apdrošināšanas atlīdzības saņemšana?
Izskatīšanas procesam un lēmuma pieņemšanas gaitai var sekot līdzi, sazinoties ar AAS BALTA.

Standarta bojājumu gadījumos, kad iesniegts Saskaņotais paziņojums un zaudējumu apmērs nepārsniedz 1500 EUR, lēmums tiek pieņemts vienas darbdienas laikā pēc visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas. Šajā gadījumā uzreiz var doties remontēt savu transportlīdzekli uz autoservisu arī bez BALTA atlīdzību centra apmeklējuma. Lai saņemtu garantiju par veiktā remonta kvalitāti, nepieciešams izmantot kādu no 140 BALTA sadarbības autoservisiem.

Citos gadījumos, kad notika bojājums, apzagšana vai bojāeja, lēmums tiek pieņemts 7 darba dienu laikā no visu nepieciešamo dokumentu saņemšanas dienas. Lēmums par zādzības gadījumu tiek pieņemts ne ātrāk kā pēc viena mēneša no apdrošināšanas pieteikuma saņemšanas.
Atkarībā no izvēlētā atlīdzības piešķiršanas veida, atlīdzība tiek izmantota kā remonta izdevumu tieša apmaksāšana vai tiek pārskaitīta uz pieteikumā norādīto norēķinu kontu, atskaitot citus tiesību aktos paredzētos nodokļus. Nodokļu ieturējumu dēļ atlīdzināmā summa naudā būs mazāka par kompensējamā autoservisa tāmi.
KASKO apdrošināšanā atlīdzību izmaksā pēc kompensācijas principa, proti, izmaksājamā apdrošināšanas atlīdzība nedrīkst pārsniegt radušos zaudējumus. Tas nozīmē, ka bojājumu gadījumā AAS BALTA izvērtē autoservisa sastādīto remontdarbu tāmi, bet zādzības gadījumā – novērtē transportlīdzekļa vērtību apdrošināšanas gadījuma dienā.
 
Kā notiek apdrošināšanas prēmiju apmaksa?
Apdrošināšanas polises cena sastāv no divām daļām – pilna maksa par apdrošināšanu un atlaide par pieteiktām stāvdienām. Reizi mēnesi katra no tām tiek ietverta Tele2 pakalpojumu rēķinā. Ja pakalpojums nav apmaksāts, tad nākama mēneša rēķinā tiek ietverts brīdinošs paziņojums par pakalpojuma atslēgšanu 25.datumā, ja saistības nebūs izpildītas.
Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību, ja iestājas kāds no KASKO pamatriskiem?
Iestājoties apdrošināšanas gadījumam nepieciešams nekavējoties, tiklīdz tas iespējams, paziņot par to AAS BALTA un personiski iesniegt atlīdzības pieteikumu.
Pieteikt atlīdzību var 3 dienu laikā pēc negadījuma. Ērti KASKO risku atlīdzību var pieteikt, zvanot pa tālruni 67533375.

Lai pieteiktu atlīdzību, nepieciešama šāda informācija:
  • Detalizēts izklāsts par notikušo apdrošināšanas gadījumu;
  • Auto reģistrācijas numurs un automašīnas apliecības numurs;
  • KASKO apdrošināšanas polises numurs;
  • Autovadītāja vārds, uzvārds un personas kods;
  • Ja atlīdzību paredzēts saņemt naudā — automašīnas īpašnieka bankas konta numurs.

Lūdzam ņemt vērā, ka papildus jāsazinās ar šādām institūcijām:
  • BALTA atlīdzību centru, ja ir prasība uzrādīt automašīnu pirms remontdarbu uzsākšanas;
  • valsts policiju, ja notika ceļu satiksmes negadījums, zādzība vai apzagšana;
  • pašvaldību policiju, ja dabas stihijas laikā no ēkām krīt priekšmeti;
  • valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestu, ja notika ugunsgrēks vai eksplozija.
Kā var atteikties no auto apdrošināšanas?
Visērtāk atteikties no pakalpojuma var mobilajā lietotnē sadaļā Auto apdrošināšana. No visām savām aktīvām KASKO polisēm ir jāizvēlas konkrēts līgums un jānospiež poga “Izbeigt līgumu”.

Priekšlaicīgi attiekties no pakalpojuma var arī citos veidos, apmeklējot tuvāko Tele2 centru, zvanot uz Tele2 informatīvo dienestu 29560600 vai ielogojoties portālā Mans Tele2 no sava datora.

Izbeidzot apdrošināšanas līgumu, risku segums tiek izbeigts ar iepriekšējās dienas 23:59 pēc Latvijas laika un par šo dienu tiek piemērota apdrošināšanas prēmija saskaņā ar apdrošināšanas līguma nosacījumiem. Ja apdrošināšanas līgums tiek izbeigts iepriekš pieteiktajā stāvdienā, tad par izbeigšanas dienu pienākas naudas atmaksa saskaņā ar stāvdienu atlaides tarifu.

Svarīgi! KASKO polise netiek izbeigta, ja vienkārši tiek dzēsta mobilā lietotne vai ja rakstiski tiek iesniegts pieteikums AAS BALTA birojā. Ja tiek pieteikta mobilā telefona numura atslēgšana, numura pārreģistrācija uz citas personas vārdu vai numura portēšana no Tele2 pie cita mobilo sakaru operatora, apdrošināšanas līgums tiek  izbeigts no Tele2 puses dienā, kad tiek pabeigtas Apdrošinājuma ņēmēja pieteiktās izmaiņas.
Kad atlīdzība ir mazāka par zaudējumiem?
Atlīdzība var būt mazāka par zaudējumiem šādos gadījumos: 
  • Ja notiek apzagšana un zaudējumi pārsniedz apdrošināšanas atlīdzības kopējo limitu (1000 EUR) visam polises periodam;
  • Ja notiek bojāeja vai zādzība automašīnai, kuras tirgus vērība uz apdrošināšanas gadījuma brīdī ir vismaz 8000 EUR.
Tas nozīmē, ka šajos gadījumos zaudējumi tiek kompensēti apdrošināšanas polisē noteiktās maksimālās atlīdzības summas apmērā nevis atbilstoši mantas novērtējumam pēc tirgus vērtības.
Kāda ir apdrošināšanas atlīdzība, ja auto ir nozagts kopā ar atslēgām vai dokumentiem?
Apdrošināšanas atlīdzība tiek izmaksāta arī tad, ja automašīna ir nozagta kopā ar atslēgām vai tehnisko pasi. Šajā gadījumā zaudējumu atlīdzība tiek samazināta par 50%.
Kādi riski nav iekļauti auto apdrošināšanas polisē?
Gan Master KASKO, gan Mini KASKO pakalpojums neietver dažu papildrisku apdrošināšanu, piemēram, papildaprīkojuma apdrošināšanu, jaunvērtības apdrošināšanu, numurzīmes apdrošināšanu, atslēgu apdrošināšanu, personīgo mantu apdrošināšanu, hidrotrieciena riska apdrošināšanu, krītošu priekšmetu riska apdrošināšanu, vadītāja un pasažieru nelaimes gadījumu apdrošināšanu, lietošanas pārtraukšanas apdrošināšanu, auto apkopes riska apdrošināšanu (bojājumus, kas radušies auto mazgāšanas, apkopes vai remonta rezultātā).

Lai gūtu priekšstatu par visiem papildriskiem, ieteicams salīdzināt Apdrošināšanas produkta informācijas dokumentus un Apdrošināšanas noteikumus Mini KASKO un Master KASKO. Tiem, kas vēlas iekļaut apdrošināt dažādus papildriskus un saņemt individuālos nosacījumus, ieteicams iepazīties ar Standarta KASKO piedāvājumiem AAS BALTA mājaslapā un sazināties ar apdrošinātāju.
 
Kādos gadījumos pie atlīdzības pieteikšanas nav vajadzīga policijas iesaiste?
Bez valsts policijas iesaistes var pieteikt atlīdzību par gadījumiem, kad
  • apdrošinātais transportlīdzeklis ir vienīgais negadījumā iesaistītais objekts, nav nodarīti bojājumi trešās personas mantai un nav cietuši cilvēki;
  • bojājums radies dabas stihiju rezultātā;
  • aizpildīts Saskaņotais paziņojums atbilstoši Ceļu satiksmes noteikumiem;
  • bojāts tikai vējstikls vai priekšējo lukturu stikli.
Saskaņā ar Apdrošināšanas noteikumiem svarīgi, ka šajos gadījumos nav nodarīti bojājumi trešās personas mantai un nav cietuši cilvēki.
 
Kādos gadījumos tiek atteikta apdrošināšanas atlīdzība?
Auto apdrošināšanas noteikumi nosaka izņēmuma gadījumus, kad apdrošināšanas atlīdzība tiek atteikta. Piemēram, atlīdzība netiek izmaksāta, ja:
  • CSN ir noticis, pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu par 30 km/h un vairāk;
  • CSN ir izraisīts, atrodoties alkohola, narkotisko vai psihotropo vielu reibumā;
  • CSN ir noticis, braucot ar automašīnu bez tehniskās apskates;
  • CSN ir izraisīts, atrodoties pie stūres personai bez vadīšanas apliecības;
  • Zaudējumi radušies braucot vietās, kuras nav paredzētas satiksmei;
  • Bojājums radies, rīkojoties ar ļaunu nolūku vai veicot noziedzīgas darbības;
  • Bojājums radies, veicot automašīnas apkopi, mazgāšanu, transportēšanu vai remontu;
  • Zādzība notika, automašīnai esot sliktā tehniskā stāvoklī vai bez pretaizdzīšanas sistēmas;
  • Citos gadījumos, kas paredzēti apdrošināšanas noteikumos;
  • Ja polises ņēmējs kavē Tele2/ZZ rēķinu samaksu un nepiekrīt, ka nesamaksātās apdrošinājuma prēmijas tiek ieturētas no kompensējamās summas, apdrošināšanas atlīdzības izmaksa var tikt atlikta.
Vai Tele2 Mobilais KASKO apdrošināšanas polise der līzinga kompānijām?
Ja Līzinga kompānija nav noteikusi prasību iegādāties visu risku KASKO apdrošināšanu, tad var izmantot Tele2 klientiem pieejamu apdrošināšanas produktu. Tele2 mobilais KASKO nav paredzēts, lai izpildītu Līzinga kompāniju obligātās stingrās prasības. Elastīgie līguma pārtraukšanas nosacījumi un ierobežots riska segums stāvdienu periodā neatbilsts nosacījumam, ka KASKO risku apdrošināšanai jābūt spēka visu līzinga perioda laiku. Pie KASKO polises noformēšanas nav iespējams norādīt, ka Atlīdzības saņēmējs ir līzinga kompānija vai kredīta devējs.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti