Biznesam  |  Blogs  |  RU


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Man nedarbojas Go3 (neredzu daļu no satura), ko darīt?

Tā nevajadzētu būt! Te būs pāris lietas, kuras vari pamēģināt, lai atrisinātu to paša spēkiem:

1. Pārbaudi, vai nav aktivzēta reklāmu bloķēšana (AdBlock). Go3 ir paredzēts lietošanai bez reklāmu bloķēšanas rīkiem. Lai arī, izvēloties kādu no Go3 maksas pakām, reklāmas netiks rādītas, rekomendējam neizmantot reklāmu bloķēšanas rīkus.
2. Ja interneta ātrums ir pietiekams, aptuveni 5 mbit/s, bet Go3 video raustās, der pārbaudīt  ierīcēm ir jaunākā programmatūra un vai tās atbilst visām tehniskajām prasībām, lai izmantotu Go3 pakalpojumu. Ja viss atbilst, lūdzu, izslēdz un ieslēdz savu datoru / mobilo ierīci un mēģini vēlreiz. Ja vēl joprojām saskaries ar to pašu problēmu, lūdzu, sazinies ar mums (tālāk būs norādīti arī veidi, kā vari ar mums sazināties).
3. Ja Go3 nestrādā konkrētā ierīcē, iespējams tā nav pievienota Go3 kontam. Pārbaudi to Go3 sadaļā "Mans konts" > "Manas ierīces". Var gadīties, ka ierīce neatbilst tehniskajām prasībām, lai izmantoto Go3. Noteikti pārbaudi arī, vai interneta ātrums ir pietiekošs (5 - 20 mbit/s).

Joprojām nestrādā?
 
Noteikti sazinies ar mums, aizpildot traucējumu pieteikumu formu, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. 
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti