Biznesam  |  Blogs  | 
LV LV
× Meklē vislabāko piedāvājumu? Atrodi šeit


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Vēlos nodot ierīci remontā. Kur varu to izdarīt un kas man nepieciešams?

Garantijas remontā vari nodot ierīci, kuru kā privātpersona esi iegādājies Tele2 interneta veikalā vai Tele2 centrā. Tai tiek nodrošināts 2 gadu garantijas termiņš kopš iegādes brīža, ja vien ražotājs nav noteicis citādāk. Ierīcei tiek veikts bezmaksas remonts, ja ievēroti ražotāja noteiktie garantijas remonta nosacījumi.

Jebkuru ierīci, izņemot televizorus, remontā vari nodot jebkurā Tele2 centrā. Pirms ierīces nodošanas remontā, iesakām pašam veikt ierīces atiestatīšanu uz sākotnējiem rūpnīcas iestatījumiem – iespējams, ka problēma tiks novērsta ierīci nenododot remontā. To vari izdarīt telefona iestatījumos.

Remonts var būt maksas pakalpojums, ja nav ievēroti ierīces instrukcijā paredzētie nosacījumi:
  • ja telefonam ir bijusi saskare ar mitrumu;
  • ja ir bojāts vai saspiests telefona ekrāns;
  • uz ierīces korpusa / virsmas ir buktes un/vai iespiedumi, kas liecina, ka telefons ir saņēmis spēcīgu triecienu arējas iedarbības rezultātā (tas nozīmē, ka trieciena rezultātā varētu būt ietekmētas arī citas detaļas) u.c.
Nododot ierīci garantijas remontā:
  • nepieciešams ierīces pirkumu apliecinošs dokuments (čeks, pavadzīme, līgums);
  • ieteicams efektīvas diagnostikas nolūkos atnest ierīci pilnā komplektācijā (ierīce, lādētājs, austiņas).
Ierīci var nodot remontā arī cits cilvēks, kurš nav līguma slēdzējs, tomēr izņemt ierīci no remonta var tikai tā persona, kas to ir nodevusi.

Kas jāzina, ja plānoju nodot remontā Apple ierīci?

Garantijas ietvaros televizorus var nodot tikai pie sertificētiem partneriem:
 
LG televizoru atbalsta dienests: 
Zvani uz 80200201, lai reģistrētu remonta pieteikumu.
Darba laiks:
  •      Pirmdiena - Ceturtdiena: 9.00 – 17.00;
  •      Piektdiena: 9.00 – 15.00;
  •      Sestdiena, Svētdiena un svētku dienas: slēgts.
Pieteikumu vari aizpildīt arī elektroniski: LG electronics atbalsts.

Garantijas un pēcgarantijas remontu televizoriem veic Elektronika Serviss (Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004), tālr. 67717060. Servisa darba laiks - darba dienās no plkst. 9.00 - 18.00.
Klientu atbalsta speciālists uzdos jautājumus par problēmu un veiks ierīces diagnostiku pa tālruni. Ja pēc diagnostikas veikšanas tiks secināts, ka ierīce atbilst ražotāja garantijas noteikumiem, klientu atbalsta speciālists nodos informāciju servisu centram par pieteikumu un nosūtīs kurjeru uz tev ērtu ierīces nodošanas vietu. Tev vajadzēs ierīci droši iepakot tā, lai kurjers varētu pieņemt sūtījumu.

Samsung televizoru atbalsta dienests:

Piesakies garantijas remontam, zvanot uz Samsung klientu atbalsta dienestu – 80007267.
 

Darba laiks:
  • Darba dienās 9.00 - 19.00.

Pieteikumu vari aizpildīt arī elektroniski: Samsung servisa centrs.

Remontu televizoriem veic Elektronika Serviss (Tadaiķu iela 4, Rīga, LV-1004), tālr. 67717060. Servisa darba laiks: Darba dienās no plkst. 9.00 - 18.00.

Diagnostikas noteikšana notiks kopā ar tevi, sarunas laikā pa telefonu. Kad speciālista vizīte ir pieteikta, tuvākajā laikā ar tevi sazināsies servisa centra speciālists, kurš tālāk atbildēs uz visiem taviem jautājumiem par remontu - kad ierīci varēs saņemt un cik ilgu laiku remonts varētu aizņemt. Ja pēc diagnostikas veikšanas tiks secināts, ka ierīce atbilst ražotāja garantijas noteikumiem, klientu atbalsta speciālists nodos informāciju servisu centram par pieteikumu un nosūtīs kurjeru uz tev ērtu ierīces nodošanas vietu.

Garantijas remonta ietvaros kurjera pakalpojumi ir bez maksas. Kurjera pakalpojumi netiek segti tikai situācijās, kad ir nepieciešams remonts ārpus garantijas nosacījumu ietvariem, piemēram, ja ierīcei ir mehānisks bojājums.
Detalizētu informāciju par garantijas remonta gaitu vari noskaidrot, zvanot uz servisa centru.

SONY televizoru atbalsta dienests:

Remontu var pieteikt autorizēta servisa centra Elektronika Serviss mājaslapā https://www.elektronika.lv/ , sadaļā “Pasūtīt remontu vai piegādi”. Reģistrējot remonta pieteikumu, ja produktam ir garantija,  būs jāpievieno pirkuma apliecinošo dokumentu kopija, defekta apraksts un, ja iespējams, defekta foto. Attālināta diagnostika nav iespējama.

Garantijas laikā transportēšana uz servisu un atpakaļ ir bez maksas.

Remonta statusu vari noskaidrot https://www.elektronika.lv/ sadaļā “Noskaidrot remonta statusu”.
Ja servisā tiek konstatēts mehānisks defekts, kas radies produktam neatbilstošas lietošanas rezultātā, tad tev būs jāsedz servisam radušies nepamatotie zaudējumi.  Lai no tā izvairītos, reģistrējot remontu, tiek prasīts defekta apraksts, defekta foto, ja tāds ir iespējams. Servisa pārstāvis, pieņemot televizoru, veic apskati un, ja ir redzami mehāniski bojājumi, tad tiksi brīdināts par neatbilstību garantijas nosacījumiem. Pieņemšanas dokumentos tas tiek norādīts un līdz ar to būsi atbildīgs par remonta un transporta izmaksām.

Neskaidrību gadījumā vari sazināties ar Sony klientu apkalpošanas centru (tālr. 67280979).

Darba laiks:

  • Pirmdiena – Piektdiena: plkst. 10.00 – 19.00;
  • Sestdiena: plkst. 11.00 - 16.00;
  • Svētdiena: slēgts.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti