Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kā nosūtīt ierīci uz remontu, nenākot uz servisu vai Tele2 centru (attālināti)?

Ierīci uz remontu var nosūtīt caur Omniva pakomātu vai ar kurjeru. Kā to izdarīt? Skaties pa soļiem!
1. Atver lapu https://www.mttc.lv/
2. Uzklikšķini uz "Reģistrācijas forma"

3. Izvēlies ierīču ražotāju un modeli.
4. Aizpildi visus laukus:
  • Ierīces IMEI kods;
  • izvēlies bojājumus/simptomus;
  • apraksti problēmu un mini savas ierīces atbloķēšanas kodu;
  • ja tas ir garantijas remonts, tad ieklikšķini.

5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
  • Caur Omniva pakomātu. Jāievada Omniva pakomāta adrese un arī adrese, uz kurieni saņemsi ierīci atpakaļ. Sūtījums maksā 2,50 EUR vienā virzienā (kopā 5,00 EUR). Ja izvēlēsies šo variantu, mēs kompensēsim 5,00 EUR uz tavu nākamo rēķinu. Lai saņemtu kompensāciju, uzraksti mums no Mans Tele2 sadaļas Pastkastīte, norādot remonta numuru (LEPXXXXXX).
  • Ar kurjeru (uz norādīto adresi atbrauks kurjers). Jāizvēlas arī tas, kā saņemsi ierīci atpakaļ. Sūtījums maksā 5,00 EUR vienā virzienā (kopā 10,00 EUR).
6. Jāaizpilda kontaktinformācija, lai servisa darbinieks neskaidrību gadījumā var sazināties:



7. Jāapstiprina, ka piekrīti Nosacījumiem, noteikumiem un jāveic apmaksa.

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti