Nāc pie Tele2

VĒLIES KĻŪT PARTELE2 KLIENTU

Uzgaidiet...
Zvanu vadības<br/>pakalpojums

Zvanu vadības
pakalpojums

Zvanu vadības<br/>pakalpojums

Virtuālā zvanu centrāle mobilajā telefonā, kas ar lietotnes palīdzību ļauj organizēt ienākošo, izejošo zvanu plūsmu, lietot vienotu uzņēmuma numuru, veikt zvanu pāradresāciju, iestatīt darba laikus un automātiskos paziņojumus.

Pirmo mēnesi abonēšanas maksu uzsaucam.

DARBA LAIKA IESTATĪŠANA
Iestatiet uzņēmuma darba laiku. Pēc darba dienas beigām zvani nonāk balss pastkastītē
PERSONALIZĒTS BALSS PAZIŅOJUMS
Informējiet klientu par jums svarīgo informāciju
ZVANU PĀRADRESĀCIJA
Sarunas laikā zvanu var pārsūtīt saviem kolēģiem
GRUPAS ZVANI
Ienākošais zvans tiek novirzīts uz uzņēmuma darbinieku grupu
VIENOTS UZŅĒMUMA NUMURS
Izejošiem zvaniem tiek norādīts vienots uzņēmuma numurs
BALSS PASTS
Ja klienti jums zvana ārpus darba laika, zvani nonāk uzņēmuma balss pastkastītē
IVR (INTERAKTĪVĀ BALSS ATBILDE)
Jūsu klientiem tiek atskaņots uzņēmuma paziņojums ar izvēlni
ZVANU IERAKSTS
Ienākošus zvanus var ierakstīt un noklausīties mobilajā lietotnē

KĀ UZSĀKT LIETOT ŠO PAKALPOJUMU

1

Piesakieties individuālām piedāvājumam un mūsu pārstāvis ar jums sazināsies 2 darba dienu laikā

2

Pēc vienošanās par jums piemērotāko risinājumu pieslēgsim jūsu uzņēmumam šo pakalpojumu

3

Lejupielādējiet mobilo lietotni un sāciet pārvaldīt zvanus

MAKSĀJIET TIKAI PAR TĀM FUNKCIJĀM, KAS NEPIECIEŠAMAS JŪSU UZŅĒMUMAM

Pamata funkcijas

ienākošo, izejošo zvanu plūsmu organizēšana
vienots uzņēmuma numurs
ienākošais zvans lietotāju grupai
darba laika iestatīšana
personalizēti automātiskie paziņojumi
balss pasts
darbs caur mobilo lietotni iOS, Android

no 1,75 €
par lietotāju mēnesī (bez PVN)
 
Papildu funkcijas

IVR (Interaktīvā Balss Atbilde)
konferences zvans
datora lietotne
zvanu statistika
zvanu gaidīšanas rinda
iespēja pasūtīt arī citas funkcijas*

Pieslēdziet par atsevišķu samaksu vienu vai vairākas papildu funkcijas.

*Ja neesat atradis funkcijas, kas atbilst jūsu uzņēmuma prasībām, neuztraucieties, aizpildiet pieteikuma formu, un mēs izstrādāsim risinājumu, atbilstoši jūsu biznesam.


 

LIETOJIET JEBKURĀ IERĪCĒ

Alt text
Telefonā
Alt text
Datorā
Alt text
Planšetē

Pēc pakalpojuma pieslēgšanas lejupielādējiet lietotni "Zvanu vadības pakalpojums" un lietojiet pakalpojumu savā telefonā vai planšetē

Google Play Apple Store

Noderīgi

Kā pieslēgt šo pakalpojumu, ja esmu Tele2 klients?
Lai pieslēgtu savam uzņēmumam šo pakalpojumu, piesakieties bezmaksas izmēģinājuma periodam, un mēs sazināsimies ar jums 2 darba dienu laikā.
Kā pieslēgt šo pakalpojumu, ja esmu jauns Tele2 klients?
Jā Jūs vēlāties pieslēgt šo pakalpojumu savam uzņēmumam, piesakieties bezmaksas izmēģinājuma periodam. Mēs sazināsimies ar jums stundas laikā. Lai pieslēgtu šo pakalpojumu, jums būs nepieciešams pieslēgt vienu no Tele2 balss tarifu plāniem.
Ko darīt, ja radušies tehniski traucējumi zvanu vadības pakalpojumu darbībā?
Gadījumā, jā Jums radušies tehniski traucējumi Zvanu vadības pakalpojumā, aicinām aizpildīt pieteikuma formu, un mēs sazināsimies ar Jums tuvākajā laikā , lai atrisinātu Jūsu jautājumu!.
Lietošanas noteikumi
Zvanu vadības pakalpojuma lietošanas noteikumi.