Apdrošināšana ierīcei

Apdrošināšana ierīcei

Ar apdrošināšanu mierīgāk!

Apdrošināšana ierīcei
Neatkarīgi no tā, cik esi samaksājis par savu ierīci (telefonu, planšeti, datoru vai viedpulksteni), pastāv dažādi riski, kas saistīti ar ierīces lietošanu.

Piemēram:
  • tiek sasists ekrāna stikls (ražotāja garantijas visbiežāk darbojas neilgu laiku, nesedz ekrāna plīsumus un neparedz fotokameras remontu);
  • ierīci nav iespējams salabot;
  • ierīci uzbrukuma laikā ir nozadzis kāds nelabvēlis;
  • iemūžinot interesantākos dzīves mirkļus atpūtas laikā, telefons iekrīt ūdenī.

Šajos un līdzīgos gadījumos Tev palīdzēs Tele2 sadarbībā ar AAS “Balta”, ja ierīcei būsi iegādājies apdrošināšanu.


Piedāvājam divu veidu programmas:
  • pret bojājumiem (ierīcei tiks veikts remonts vai tā tiks aizvietota ar identisku ierīci);
  • pret bojājumiem un zādzību ar ielaušanos vai laupīšana no slēgtām telpām vai uzbrukuma laikā (tiks nodrošināta jauna ierīce).
Programmai ar paplašināto riska segumu piedāvājam Latvijā unikālu iespēju - izvēlēties aizsardzību ar nulles pašrisku un neveikt līdzmaksājumu ierīces remonta vai zādzības gadījumā.

Apdrošināšanu var iegādāties jaunai ierīcei pirkšanas brīdī.
Apdrošinot ierīci, AAS “Balta” palīdzēs atgriezties ierastajā dzīves ritmā iespējami īsā laika posmā un ar minimāliem tēriņiem!


Apdrošināšanas pakalpojumus neapliek ar PVN

Apdrošināšanas programmas

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem
Ekrāna bojājumi
Korpusa bojājumi
Šķidruma nodarītie zaudējumi
Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību
Ekrāna bojājumi
Korpusa bojājumi
Šķidruma nodarītie zaudējumi
Zādzība ar ielaušanos vai laupīšana
Iespēja izvēlēties nulles pašrisku

Noderīgi

Apdrošināšanas nosacījumi
  • var apdrošināt mobilo telefonu, planšetdatoru, datoru un viedpulksteni;
  • ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzību ar ielaušanos vai laupīšanu no slēgtām telpām vai uzbrukuma laikā, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts;
  • iespēja izvēlēties apdrošināšanu bez līdzmaksājuma (ar nulles pašrisku);
  • apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī;
  • ierīces pirkuma brīdī, pakalpojums pieejams Tele2  interneta veikalā un Tele2 centros;
  • var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
  • pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
  • pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2;
  • maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā;
  • apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv, un kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus;
  • nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
  • atlīdzību var saņemt par četriem apdrošināšanas gadījumiem;
  • pēc atlīdzības pieteikšanas, tiek piešķirta maiņas ierīce.
Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 1799,99.

Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.702 ierīcēm, kuras iegādātas līdz 2019.gada 14.augusta, atrodami šeit.

Šie noteikumi piesardzīgi definē zādzības gadījumu, paredzot apdrošināšanas atlīdzību tikai tad, ja notika laupīšana uzbrukuma laikā, zādzība no slēgtām telpām vai zādzība ar ielaušanos. Klientiem, kam apdrošināšanas attiecības regulē noteikumi Nr. 1402.702 pašrisks pirmajam apdrošināšanas gadījumam tiek samazināts par 50%, ja izpildās šādi nosacījumi:
a) ierīcei ir sasists ekrāns, salūzis korpuss vai konstatēts cits bojājums;
b) bojājums iestājas pēc 12 mēnešiem no apdrošināšanas līguma sākuma;
c) klientam nav parādu Tele2.

Pakalpojuma pilnie noteikumi 1402.703 ierīcēm, kuras iegādātas no 2019.gada 15.augusta, atrodami šeit.

Šie noteikumi paplašina zādzības jēdzienu, paredzot apdrošināšanas atlīdzību arī tad, ja telefonu izņem no kabatas sabiedriskajā transportā, ja telefons nolaupīts bez miesas bojājumu nodarīšanas vai bez draudu izteikšanas. Klientiem, kam apdrošināšanas attiecības regulē noteikumi Nr. 1402.703, netiek piemērota atlaide pašriskam pirmajam apdrošināšanas gadījumam, tomēr ir iespēja izvēlēties nulles pašrisku programmai ar paplašināto riska segumu.
Apdrošināšanas produkta informācijas dokuments, kas atjaunots 2019.gada 15.augustā, atrodams šeit.

Pakalpojuma pilnie noteikumi ierīcēm, kuras iegādātas no 2017.gada 1.augusta, atrodami šeit.
Cik maksā apdrošināšana ierīcei
Cenu kategorijas 1.* 2. 3. 4. 5.
Cena telefonam, planšetei, datoram bez atlaidēm, EUR Līdz 199,99 200,00-399,99 400,00-699,99 700,00-1199,99 1200,00-1799,99
Apdrošināšana pret bojājumiem / EUR mēnesī
Pašrisks**
2,49



40,00
3,99



70,00
6,99



100,00
9,99



140,00
12,99



160,00
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību / EUR mēnesī
Pašrisks**
3,48




40,00
4,98




70,00
7,98




100,00
10,98




140,00
13,98




160,00
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību ar nulles pašrisku, EUR mēnesī
Pašrisks**
5,48






0,00
8,98






0,00
12,98






0,00
16,98






0,00
20,98






0,00

* 1. grupā tiek apdrošinātas ierīces, kuru ražotājs ir Huawei, Samsung, Sony, Nokia vai HTC.
**** Pašrisks tiek piemērots iestajoties apdrošināšanas gadījumam.

Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 1799,99.
Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību
Ja ir iestājies apdrošināšanas gadījums (ierīces bojājums, zādzība), piesaki apdrošināšanas atlīdzību ātri un ērti sev izdevīgā laikā un vietā, ienākot interneta vietnē www.balta.lv/tele2-atlidzibas vai zvanot pa tālruni +371 67533375 darba laikā. Par apdrošināšanas gadījumu jāpaziņo apdrošinātājam divu darba dienu laikā.

Pēc atlīdzības pieteikšanas, tiek piešķirta maiņas ierīce.

Pēc tam bojājuma gadījumā nogādājiet sabojāto ierīci MTTC servisa pieņemšanas vietās vai tuvākajā Tele2 centrā. Obligāti norādi, ka Tavai ierīcei ir apdrošināšana. Zādzības gadījumā būs nepieciešamas pēc Balta pieprasījuma nosūtīt izziņu no policijas.

Pirms atjaunotās ierīces izsniegšanas, ir jāsamaksā pašrisks saskaņā ar Servisa partnera SIA “MTTC Latvija“ nosacījumiem.
 
Kā uzzināt pieteiktās atlīdzības statusu
Pieteiktās atlīdzības statusam seko līdzi vietnē http://service.mttc.lt/#
Kam un kur darbojas apdrošināšana
Apdrošināt var mobilo telefonu, planšetdatoru, datoru un viedpulksetni;
ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzība ar ielaušanos vai laupīšanu no slēgtām telpām vai uzbrukuma laikā, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts;
apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī.
 
Kas un kā var apdrošināt ierīci
Pakalpojums pieejams Tele2  interneta veikalā un Tele2 centros ierīces pirkuma brīdī;
var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2.
Cik ilgi darbojas apdrošināšana
Apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv;
apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus, kas tiek iekļauti Tele2 rēķinā;
nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
atlīdzību var saņemt par četriem apdrošināšanas gadījumiem.
Vai apdrošināšanā ir izņēmumi
Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 1799,99;
Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.702 ierīcēm, kuras iegādātas līdz  2019.gada 14.augustam (ieskaitot), atrodami​  šeit.
Pakalpojuma pilnie noteikumi Nr.1402.703 ierīcēm, kuras iegādātas no 2019.gada 15.augusta, atrodami​  šeit.
Kā saņemt atlīdzību
Atlīdzību var pieteikt interneta vietnē www.balta.lv/atlidzibas vai pa tālruni +371 6753 3375.
Maiņas ierīce tiek piešķirta pēc atlīdzības pieteikuma
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti