Nāc pie Tele2

VĒLIES KĻŪT PARTELE2 KLIENTU

Uzgaidiet...
Apdrošināšana ierīcei

Apdrošināšana ierīcei

Ar apdrošināšanu mierīgāk!

Apdrošināšana ierīcei
Neatkarīgi no tā, cik esi samaksājis par savu ierīci (telefonu, planšeti vai datoru), pastāv dažādi riski, kas saistīti ar ierīces lietošanu. Piemēram:
  • saplīst ekrāna stikls (ražotāja garantijas visbiežāk darbojas neilgu laiku, nesedz ekrāna skrāpējumus un neparedz fotokameras remontu);
  • ierīci nav iespējams salabot;
  • ierīci ir nozadzis kāds nelabvēlis;
  • iemūžinot interesantākos dzīves mirkļus atpūtas laikā, telefons iekrīt ūdenī.
Šajos un līdzīgos gadījumos Tev palīdzēs Tele2 sadarbībā ar AAS “Balta”, ja ierīcei būsi iegādājies apdrošināšanu.
Piedāvājam divu veidu programmas:
  • pret bojājumiem (ierīcei tiks veikts remonts vai tā tiks aizvietota ar jaunu ierīci);
  • pret bojājumiem un zādzību (tiks nodrošināta jauna ierīce).
Apdrošināšanu var iegādāties gan jaunai, gan 90 dienu laikā pirktai ierīcei.
Apdrošinot ierīci, AAS “Balta” palīdzēs atgriezties ierastajā dzīves ritmā iespējami īsā laika posmā un ar minimāliem tēriņiem!
Ierīce
Ražotājs
Modelis

Apdrošināšanas programmas

Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem
Ekrāna bojājumi
Korpusa bojājumi
Šķidruma nodarītie zaudējumi
Ierīču apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību
Ekrāna bojājumi
Korpusa bojājumi
Šķidruma nodarītie zaudējumi
Zādzība

Noderīgi

Apdrošināšanas nosacījumi
  • var apdrošināt mobilo telefonu, planšetdatoru un datoru;
  • ierīci var apdrošināt pret bojājumiem un zādzību, bet pazaudēšanas risks netiek apdrošināts.
  • apdrošināšana spēkā jebkurā pasaules valstī;
  • apdrošināšanu var nopirkt uzreiz, iegādājoties ierīci, vai 90 dienu laikā pēc pirkuma brīža, ja ierīce ir Tele2 sortimentā;
  • ierīces pirkuma brīdī, pakalpojums pieejams Tele2  interneta veikalā un Tele2 centros;
  • Iepriekš nopirktu ierīci var apdrošināt tikai Tele2 centros, uzrādot pirkuma čeku;
  • var apdrošināt ierīci sev vai citai personai;
  • pakalpojums pieejams gan privātpersonām, gan juridiskām personām;
  • pakalpojums pieejams arī citu operatoru klientiem, kuri nopērk ierīci pie Tele2;
  • maksa par apdrošināšanu tiks iekļauta Tele2 rēķinā;
  • apdrošināšana ir spēkā, kamēr klients pats nav uzteicis apdrošināšanas līgumu, apmeklējot Tele2 centru vai portālā mans.tele2.lv, un kamēr klients veic apdrošināšanas ikmēneša maksājumus;
  • nav minimālā saistību perioda, maksimālais periods – 36 mēneši;
  • atlīdzību var saņemt par četriem apdrošināšanas gadījumiem;
  • piesakot atlīdzību, tiek piešķirta maiņas ierīce.
Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 1199,99.
Pakalpojuma pilnie noteikumi atrodami šeit.
Cik maksā apdrošināšana ierīcei
Cenu kategorijas 1. 2. 3. 4.
Cena telefonam, planšetei, datoram bez atlaidēm, EUR Līdz 199,99 200,00-399,99 400,00-699,99 700,00-1199,99
Apdrošināšana pret bojājumiem / EUR mēnesī 1,99 3,99 6,99 8,99
Apdrošināšana pret bojājumiem un zādzību / EUR mēnesī 2,98 4,98 7,98 9,98
Pašrisks*, iestājoties apdrošināšanas gadījumam, EUR 30,00 50,00 70,00 100

* pašrisks pirmajam apdrošināšanas gadījumam tiek samazināts par 50%, ja izpildās šādi nosacījumi:
a) ierīcei ir sasists ekrāns, salūzis korpuss vai konstatēts cits bojājums;
b) bojājums iestājas pēc 12 mēnešiem no apdrošināšanas līguma sākuma;
c) klientam nav parādu Tele2

Tele2 nepiedāvā apdrošināt ierīces, kuru pilna vērtība ir lielāka par € 1199,99.
Kā pieteikt apdrošināšanas atlīdzību
Ja ir iestājies apdrošināšanas gadījums (ierīces bojājums, zādzība), vispirms zvani AAS “Balta” atlīdzību speciālistam +371 675 333 75 un piesaki atlīdzību. Par apdrošināšanas gadījumu jāpaziņo apdrošinātājam divu darba dienu laikā.

Pēc tam bojājuma gadījumā nogādājiet sabojāto ierīci MTTC servisa pieņemšanas vietās vai tuvākajā Tele2 centrā. Obligāti norādi, ka Tavai ierīcei ir apdrošināšana. Zādzības gadījumā būs nepieciešamas pēc Balta pieprasījuma nosūtīt izziņu no policijas.

Pirms atjaunotās ierīces izsniegšanas, ir jāsamaksā pašrisks saskaņā ar Servisa partnera SIA “MTTC Latvija“ nosacījumiem.