-50% biroja pieslēgumam!


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Gribu mainīt tarifu plānu, bet parādās paziņojums, ka man ir neapstrādāti pasūtījumi. Ko tas nozīmē?

Neko ārkārtēju! Šis paziņojums liecina par to, ka vēl tiek apstrādātas kādas izmaiņas, ko esi pieteicis iepriekš. Ja izmaiņas savam numuram esi veicis pēdējās stundas laikā, nepieciešams nedaudz uzgaidīt.
 
Ja neatceries, ka pēdējā laikā būtu pieteicis kādas izmaiņas, tad gan uzreiz sazinies ar mums, rakstot ziņu Mans Tele2 sadaļā "Pastkastīte". Noteikti palīdzēsim!
 
Starp citu – vai zināji, ka Mans Tele2 tu vari apskatīties savu veikto darbību vēsturi sadaļā "Mani dati" > "Darbību saraksts"
 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti