-50% biroja pieslēgumam!


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Veicu maksājumu, vai to saņēmāt?

Paldies, ka veici maksājumu!
 
Svarīgi paturēt prātā, ka mums tavu maksājumu vispirms nepieciešams identificēt. To dara sistēma automātiski, pēc klienta numura, kas norādīts maksājuma mērķī. Maksājums vispirms nonāk kopējā maksājumu rindā. Tiklīdz sistēma saprot, par kuru klienta numuru ir maksāts, tas tiek novirzīts uz šī klienta numura rēķinu apmaksu. 

Vēl jāņem vērā arī veids, kādā veici apmaksu. Te vari apskatīties, cik laika aizņems maksājuma novirzīšana uz tavu rēķinu apmaksu:
 
Maksāšanas vieta Pakalpojumi tiek atjaunoti
Mans Tele2 1-3 stundu laikā
Tele2 centros 1 stundas laikā
Internetbankā 1-3 stundu laikā *
Latvijas pasts 3 darba dienu laikā
Maxima 2 darba dienu laikā
Narvesen 2 darba dienu laikā
 
* Ja maksājums nav veikts kādā no Latvijas bankām (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor), tad mēs to saņemsim 1-3 darba dienu laikā.
 
Ja tev ir aizdomas, ka maksājums jau ilgu laiku nav nonācis līdz mums, iespējams, pieļauta kļūda, veicot maksājumu. Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, kādā no sociālo tīklu kontiem vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv. Obligāti atsūti maksājuma uzdevumu no internetbankas, ja šādi veici maksājumu. Pārbaudīsim un atrisināsim kopā!
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti