Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kā es varu samaksāt rēķinu un kāds ir Tele2 bankas konts?

Maksā, kā tev ērtāk! Rēķinu par Tele2 pakalpojumiem vari apmaksāt:
  • pašapkalpošanās portālā Mans Tele2, kur tas būs visātrāk. Izvēlies, kā tev ērtāk - ar maksājumu karti vai internetbanku;
  • veicot pārskaitījumu caur internetbanku (skaties Tele2 rekvizītus tālāk);
  • pieslēdzot automātisko maksājumu savā bankā (jānoslēdz līgums bankā) vai automātisko rēķinu apmaksu no kartes (pieslēdz Mans Tele2);
  • jebkurā Tele2 centrā;
  • Narvesen tirdzniecības vietās;
  • veikalos Maxima;
  • Latvijas pasta nodaļās. 

Rēķina apmaksu mēs gaidīsim līdz katra mēneša 19. datumam.

Veicot maksājumu caur internetbanku, obligāti norādi tikai savu klienta numuru! Tas nodrošinās to, lai maksājums nekur nepazūd un maksimāli ātri nonāk pie mums. Vari skaitīt uz jebkuru no mūsu norēķinu kontiem:

Saņēmējs: SIA "Tele2"

Konta numurs:

Luminor Bank AS Latvijas filiāle LV62NDEA0000080024145;
Luminor Bank AS Latvijas filiāle LV98RIKO0002010056203;
Citadele banka AS LV47PARX0000115401017;
Swedbank AS LV12HABA0140803321700;
SEB banka AS LV19UNLA0050001481505.
 
Maksājuma mērķis: tavs klienta numurs (9 cipari). 

Rēķinu var apmaksāt arī no citas personas konta, bet ļoti svarīgi, lai maksājuma uzdevumā norādīts tavs klienta numurs. 
To, cik ātri saņemsim tavu maksājumu, skaties šeit.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti