-50% biroja pieslēgumam!


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kas ir līguma parole un kur es varu to atrast?

Līguma parole ir īpaša ciparu un/ vai burtu kombinācija, kuru tu izvēlējies, kad slēdzi pie mums līgumu. Ja uz tava vārda ir vairāki numuri, katram no tiem līguma parole var atšķirties.

Līguma parole nepieciešama, lai mēs tevi jebkurā laikā varētu identificēt kā konkrētā numura īpašnieku, piemēram, ja vēlēsies veikt izmaiņas savām pieslēgumam attālināti, zvanot uz Tele2 info (1600) vai rakstot mums uz e-pastu. Tādā veidā mēs arī nodrošinām tavu datu aizsardzību.

Ja neatceries sava numura līguma paroli, to apskatīt un mainīt vari Mans Tele2 sadaļā "Mani pakalpojumi" (Tarifu plāns > Līguma parole).

Līguma parole un Mans Tele2 parole var atšķirties. Līguma paroli tu izvēlies, kad slēdz līgumu, bet Mans Tele2 parolei tu izvēlies, kad pirmo reizi reģistrējies pašapkalpošanās portālā Mans Tele2, un tā nepieciešama autorizācijai.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti