-50% biroja pieslēgumam!


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Nevaru piezvanīt uz vienu konkrētu numuru.

Ja nenotiek zvana savienojums ar kādu cilvēku, iemesli var būt dažādi:
  1. nepareizi ierakstīts numurs. Pārliecinies, vai ciparu skaits ir pareizs un vai nav pieļauta pārrakstīšanās!
  2. iespējams, zvana saņēmēja atrodas vietā, kur ir vājš tīkla pārklājums/slikta zona;
  3. var gadīties arī tā, ka zvana saņēmējs tavu numuru ir nobloķējis, ievietojot to Melnajā sarakstā savā telefonā;
  4. iespējams, ka zvana saņēmējs atrodas ārzemēs un sakari viņam šobrīd nav pieejami. Jāpārliecinās, vai zvana saņēmējam gadījumā nav pieslēgts kāds no tarifu plāniem, kurš darbojas tikai Latvijā. Detalizēta informācija par tarifu plāniem un iespējām ir pieejama www.tele2.lv un www.zeltazivtina.lv . Piemēram, ja otrs cilvēks lieto tarifu plānu ZZ VISI Latvija, vēsturisko Nr.3, tad pakalpojumi būs pieejami tikai Latvijā. Ja viņš ir cita operatora klients, šo jautājumu varēs precizēt pie viņiem;
  5. ja zvani kādam uz ārzemēm, pārliecinies, ka pareizi ievadi numuru un valsts kodu. Noteikti izmanto simbolu "+" vai "00" un attiecīgās valsts kodu, piemēram: +371xxxxxxxx vai 00371xxxxxxxx (xxxxxxxx - numurs, kuru vēlies sazvanīt). Pārbaudi zvana saņēmēja starptautisko kodu.

Joprojām nekā?

Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī uz e-pasta adresi tele2@tele2.lv.


 
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti