Vēl neesi Tele2 klients?


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Kā nodot ierīci uz garantijas remontu?

Vispirms ierīce jānogādā uz autorizētu servisu (SIA MTTC). 
To vari izdarīt gan klātienē, atnākot uz MTTC servisa centru, gan attālināti, izmantot Omniva pakomātus vai kurjeru. Sūtīšanas izmaksas mēs kompensēsim uz tavu rēķinu apmaksu.

Klātienē:
SIA MTTC servisa centru adreses.
Attālināti: 
1. Atver https://www.mttc.lv/
2. Spied uz "Reģistrācijas forma"

 
3. Skrullē lapu uz leju, kur būs visi ražotāji un modeļi.
4. Jāaizpilda laukus:
  • IMEI
  • izvēlas bojājumi/simptomi
  • apraksta problēmu vai atbloķēšanas kodu
  •  ja ir garantijas remonts, tad ieklikšķi


5. Kad viss ir aizpildīts, spied "Tālāk" un aizpildi remonta pasūtījuma veidlapu. Jāizvēlas:
  1. Omniva terminal – jāievada Omnivas automāta adreses un arī adrese, uz kurieni saņemsi atpakaļ. Sūtījums maksā 0,01 EUR vienā virzienā (kopā 0,02 EUR). 
  2. Ar kurjeru, tad uz norādīto adresi atbrauks kurjers. Jāizvēlas arī tas, kā saņemsi ierīci atpakaļ. Sūtījums maksā 2,50 EUR vienā virzienā (kopā 5,00 EUR). Ja izvēlēsies šo variantu - mēs kompensēsim 5,00 EUR uz tavu nākamo rēķinu. Lai saņemtu kompensāciju, uzraksti mums no Mans Tele2 sadaļas Pastkastīte, norādot remonta numuru (LEPXXXXXX). 
6. Jāaizpilda kontaktinformācija, lai servisa darbinieks neskaidrību gadījumā var ar tevi sazināties:

 
7. Jāapstiprina, ka piekrīti noteikumiem un datu apstrādei un jāveic apmaksa.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti