-50% biroja pieslēgumam!


Šeit tu atradīsi atbildes uz saviem jautājumiem

Man nepienāk SMS. Esmu ārzemēs.

Ņem vērā – atrodoties ārvalstīs, sakari ir pieejami tikai Tele2 aktuālo tarifu plānu lietotājiem.
Ja lieto citu tarifu plānu, izbraucot ārpus Latvijas savā telefona ekrānā saņemsi piedāvājumu nomainīt tarifu plānu, lai varētu arī Eiropā runāt kā mājās. Ja tev tomēr ir kāds no aktuālajiem tarifu plāniem, taču tik un tā nevari saņemt pakalpojumus:
  1. iespējams, tev nav aktivizēts Starptautiskais pieslēgums. To pārbaudīt un pieslēgt vari pašapkalpošanas portālā Mans Tele2 vai sazinoties ar mums;
  2. SMS sūtītājs ir kļūdaini ierakstījis tavu numuru. Pareizi ir izmantot simbolu “+” vai “00” un starptautisko valsts kodu, piemēram:  +371xxxxxxxx vai 00371xxxxxxxx;
  3. telefona īsziņu iestatījumos ir kļūdains īsziņu centra numurs – pareizais ir +37129599994;
  4. iespējams, tev ir neapmaksāts rēķins vai pārsniegts kredītlimits. Pārbaudīt vari pašapkalpošanas portālā Mans Tele2 vai sazinoties ar mums;
  5. ja nevari saņemt īsziņu no kāda konkrēta sūtītāja, papildus aplūko arī sava telefona Melno sarakstu, iespējams, ka numuru esi ievietojis nevēlamo numuru sadaļā.

Joprojām nekā?

Noteikti sazinies ar mums, rakstot ziņu no Mans Tele2, uzraksti mums kādā no sociālo tīklu kontiem (mūsu konti vienmēr būs norādīti lapas pašā apakšā, tajā melnajā joslā) vai arī raksti e-pastu uz tele2@tele2.lv.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti