Vēl neesi Tele2 klients?
1.11.2019

Bizness un mobilās tehnoloģijas

Mobilie risinājumi šodien attīstās burtiski netveramā ātrumā. Pasaule strauji atbrīvojas no komunikācijas šķēršļiem – vadiem un milzīgām iekārtām, kas aizņem lielu telpu. Mobilo tīklu kapacitāte datu pārraidīšanai palielinās, pārsniedzot savulaik neiedomājamu apjomu un ātrumu. MOBILO SAKARU UN MOBILĀ INTERNETA ATTĪSTĪBA PĒDĒJO 5–10 GADU LAIKĀ ĻĀVUSI VAIRĀK NOPELNĪT 26% LATVIJAS UZŅĒMUMU


30.09.2019

Vairāk nekā trešdaļa iedzīvotāju par labu apkalpošanu gatavi maksāt vairāk

Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” aptauja liecina, ka 36% Latvijas iedzīvotāju būtu gatavi maksāt vairāk par precēm vai pakalpojumiem, ja tirgotājs nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Turklāt pēc pozitīvas komunikācijas pieredzes ar uzņēmumu, 56% iedzīvotāju šī uzņēmuma preces vai pakalpojumus ieteiktu saviem draugiem un paziņām.
27.05.2019

Pētījums: vairums uzņēmēju nezina, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans

Tikai 7% Latvijas uzņēmēju ir informēti, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans. Tas noskaidrots vadošā mobilo sakaru operatora Tele2 un pētījumu aģentūras SKDS veiktajā aptaujā. Saskaņā ar to uzņēmēju aplēsēm, kas rēķina ienākošo zvanu un apkalpoto klientu statistiku, viens neatbildēts zvans uzņēmumam Latvijā izmaksā vidēji 59,92 eiro.
5.04.2019

Kā pasargāt uzņēmuma datus darbinieku mobilajos telefonos?

Līdz ar moderno tehnoloģiju attīstību informācijas apmaiņa digitālajā vidē norit arvien lielākā apjomā. Tieši tādēļ datu drošība ir kļuvusi par vienu no centrālajām tēmām daudziem uzņēmumiem, kas ievieš dažādus risinājumus datu aizsargāšanai. Taču ne visi ir padomājuši par informācijas aizsardzību mobilajos telefonos, kaut gan darbinieki tajos mēdz glabāt un no tiem pārsūtīt uzņēmumiem sensitīvu informāciju.
Izsaki savu viedokli par Tele2
Vajadzīga palīdzība? Meklē šeit!
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti