Savējiem izdevīgāk
30.09.2019

Vairāk nekā trešdaļa iedzīvotāju par labu apkalpošanu gatavi maksāt vairāk

Vadošā mobilo sakaru operatora “Tele2” aptauja liecina, ka 36% Latvijas iedzīvotāju būtu gatavi maksāt vairāk par precēm vai pakalpojumiem, ja tirgotājs nodrošinātu kvalitatīvu klientu apkalpošanu. Turklāt pēc pozitīvas komunikācijas pieredzes ar uzņēmumu, 56% iedzīvotāju šī uzņēmuma preces vai pakalpojumus ieteiktu saviem draugiem un paziņām.
27.05.2019

Pētījums: vairums uzņēmēju nezina, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans

Tikai 7% Latvijas uzņēmēju ir informēti, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans. Tas noskaidrots vadošā mobilo sakaru operatora Tele2 un pētījumu aģentūras SKDS veiktajā aptaujā. Saskaņā ar to uzņēmēju aplēsēm, kas rēķina ienākošo zvanu un apkalpoto klientu statistiku, viens neatbildēts zvans uzņēmumam Latvijā izmaksā vidēji 59,92 eiro.
5.04.2019

Kā pasargāt uzņēmuma datus darbinieku mobilajos telefonos?

Līdz ar moderno tehnoloģiju attīstību informācijas apmaiņa digitālajā vidē norit arvien lielākā apjomā. Tieši tādēļ datu drošība ir kļuvusi par vienu no centrālajām tēmām daudziem uzņēmumiem, kas ievieš dažādus risinājumus datu aizsargāšanai. Taču ne visi ir padomājuši par informācijas aizsardzību mobilajos telefonos, kaut gan darbinieki tajos mēdz glabāt un no tiem pārsūtīt uzņēmumiem sensitīvu informāciju.
21.03.2019

CARGURU automobiļu koplietošana no produkta kļūst par pakalpojumu

13.03.2019

Tele2 piedāvās biznesa klientiem arī fiksētā telefona sakarus

Vadošais mobilo sakaru operators “Tele2” jau no marta beigām piedāvās biznesa klientiem fiksētā telefona sakarus, šī pakalpojuma attīstībā investējot vairāk nekā 150 000 eiro. Tādējādi turpmāk “Tele2” biznesa klientiem spēs nodrošināt gan mobilos un fiksētos telefona sakarus, gan arī mobilo internetu.
12.03.2019

Zinātnieki jau strādā pie 6G

Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti