Reklāmas aģentūra “VUCA” ir uzbūvēta ap un uz vērtībām. No tām izriet aģentūras darba stils, rokraksts, panākumi. Par to, kas padara reklāmu jēgpilnu, kā pēc darba 20 gadu garumā saglabāt enerģiju un, kāpēc daudzdievība reklāmas aģentūras darbā ir labāka, nekā monoteistiska pieeja, – stāsta “VUCA” līdzdibinātāja un vadītāja Zane Feifa.
Kāpēc reklāmas aģentūru sauc “VUCA”? Ko tas nozīmē?
Nosaukumu domājām ilgi, apzinoties, ka tas ir kā neizdzēšams tetovējums – uz mūžu. Tajā laikā lasīju aģentūras “Saatchi&Saatchi” radošā direktora grāmatas, kur bija minēts jēdziens “VUCA World”. “VUCA” ir abriveatūra no vārdiem Volatile, Uncertain, Complex, Ambiguous, kas trāpīgi atspoguļo mūsu pieeju darbam un domāšanas veidu. Šis termins ir radies ASV militārajā nozarē, lai raksturotu pārmaiņas, nenoteiktību, nestabilitāti un sarežģītību pasaulē pēc Aukstā kara beigām. Biznesa vadībā tas nozīmē, ka ir vajadzīga stratēģija, kas ļautu izdzīvot strauju pārmaiņu un neskaidrību apstākļos. Ir jāmainās, jāizzina, jāpielāgojas un stratēģiska komunikācija tam nāk talkā. Šobrīd šis jēdziens atkal ir aktualizējies, – ne tikai biznesa vadībā un izglītībā, bet, diemžēl, arī militārajā jomā.
Skaidrs. Kā tu nonāci šajā nestabilajā un nenoteiktajā reklāmas pasaulē?
To, ka gribu strādāt reklāmā, zināju sen, jau skolas laikā. Īsti gan neapzinoties, ko tas īsti nozīmē. Esmu dzimusi un augusi Ikšķilē, pēc tam iestājos Rīgas komercskolā, kur bija milzīgs konkurss, un tā kļuva par manu pirmo lielo uzvaru. Nākamais solis bija studijas Konkordijas Starptautiskā universitāte Igaunijā, kas tajā laikā bija vienīgā nopietnā izglītības iespēja reklāmas jomā Baltijā. Esmu gana mērķtiecīga, labi apzinos, ko gribu un pēc tam uz šo mērķi eju. Iepazīstot reklāmas nozari, diezgan agri izdarīju izvēli par labu projektu vadībai, projektu producēšanai, nevis radošajai jomai. Tiesa, tajā laikā, kad sāku darbu reklāmas aģentūrā, uzskats bija, ka tie īstie “dievi” ir kreatīvie, bet projektu vadītāji ir tikai viņu atbalsts. Manā uztverē un manā aģentūrā ir citādi – mums abu šo jomu cilvēki ir vienlīdz nozīmīgi, tie papildina viens otru. Un vēsturiski lielākās uzvaras, tā saucamie festivālu darbi (kampaņas, kas nominētas vai ieguvušas nozares apbalvojumus, aut.) ir tie, kur šī sadarbība un sinerģija ir bijusi vislabākā. Tāpēc mums te ir nevis viens guru, viens Dievs, bet…
… daudzi dievi.
Jā, daudzi.
Kura aģentūra tev bija pirmā?
Pēc studijām izpētīju reklāmas tirgu, sapratu, kuras aģentūras ir spēcīgākās, un tām nosūtīju darba pieteikumus. Atsaucās “Baltic FCB”, pieņēma darbā un uzreiz uzticēja diezgan apjomīgu, sarežģītu projektu vadīšanu. Vai nu tu peldi, vai slīksti. Es aizpeldēju un pēc dažiem gadiem, kopā ar daļu no “Baltic FCB” komandas, tapa jauna aģentūra “AD Astra”. Tur nostrādāju kādus desmit gadus, biju vadošos amatos, arī aģentūras partnere. Šis arī kļuva par laiku, kad ieliku kārtīgus pamatus – strādājot ar vadošajiem Latvijas zīmoliem, apmācot jaunus kolēģus, saprotot, ko nozīmē darbs komandā – un varēju spert nākamo soli. Starp citu, strādājot “AD Astra”, spilgti sapratu to, cik liela nozīme ir komunikāciju aģentūras pašas zīmolam, kā arī aģentūras iekšējai uzbūvei, struktūrai, darba procesiem un vadības stilam. Bija skaidrs, kādu es gribu uzbūvēt savu aģentūru. Tā, 2014. gadā tapa “VUCA”, ko dibināju kopā ar savu partneri Ilonu Batņu.
Kāds ir labs reklāmists? Kam tu pievērs uzmanību, kad ņem darbā jaunu kolēģi?
Nozīmīgākais ir cilvēciskais aspekts. Mēs jau smejamies, ka visi cilvēki te it kā ir atlasīti pēc kaut kāda viena parauga. Un tāpēc mums kopā ir patīkami, viegli. Tas ir viens no maniem kā vadītājas mērķiem, – lai manai komandai šeit būtu patīkami pavadīt laiku. Tie ir atvērti un empātiski cilvēki, kurus vieno līdzīga vērtību sistēma. Mēs reklāmā redzam kaut ko vairāk, nekā tikai produktu vai pakalpojumu virzīšanu tirgū, – komunikācija lielā mērā piedalās sabiedrības veidošanā. Vērtību akcentēšanā. Kaut vai tas, ko mēs redzam vai dzirdam pašas reklāmas fonā, – arī tā ir daļa no komunikācijas, kuru veidojam mēs – reklāmas cilvēki. Tā ir liela atbildība. Šāda izpratne raksturo “VUCA” cilvēkus. Tāpēc daži no maniem kolēģiem ir šeit kopš aģentūras dibināšanas. Ja ir ambīcijas ko paveikt reklāmā, ja cilvēks ir atvērts un gatavs mācīties, visu pārējo, profesionālās iemaņas, var apgūt.
Ko šodien no jums sagaida klients?
Sagaida nemitīgu enerģiju, – ka aģentūras cilvēki degs ar un par ideju, kas galu galā ir vajadzīga klienta produkta vai pakalpojuma pārdošanai. Jaunas, nesen dibinātas aģentūras ir pieprasītas, jo viņos ir šī pagaidām vēl nenoslāpusī vēlme pierādīt, sasniegt, pārsniegt. Tāpēc šo enerģiju nedrīkst pazaudēt. Otra lieta, ko sagaida klienti, – ka aģentūra kļūs par organisku daļu no viņu biznesa komandas, domājot par viņu biznesa mērķiem, pārdošanas rezultātiem, darbinieku piesaisti, reputācijas un citām lietām. Protams, sagaida nenorimstošu radošumu, kas vienlaikus saskan ar konkrētā uzņēmuma vērtībām, korporatīvo kultūru. Tā, ka sagaida diezgan daudz. “VUCA” gadījumā šim visam vēl cenšamies pievienot kādu sociālu misiju, lai komunikācija nebūtu tikai par produktu vai pakalpojumu, bet arī par zīmola devumu cilvēkam. To nevar paveikt ar vienu klipu vai plakātu, tāpēc mums patīk integrētu komunikācijas kampaņu pieeja, kuru ietvaros šo stāstu var izstāstīt pilnā apmērā un piesaistīt cilvēkus zīmoliem. Man enerģiju ilgtermiņā dod tas, ka mīlu savu darbu, ka man patīk.
Kas tieši?
Patīk vide, kuru esam izveidojuši. Patīk cilvēki, ar kuriem strādāju. Patīk un baudu dod pats radīšanas process, – tas, ka katru dienu viss it kā sākas no jauna. Rutīnas nav nemaz.
Kā tiec galā ar atbildību – pret saviem kolēģiem, pret klientiem, pret sevi?
Tā ir viena no spēcīgām motivācijām – sajust un apzināties šo atbildību, kuru esmu uzņēmusies. Tomēr atbildības nasta nav jāstiepj man vienai pašai, jo labā, atbalstošā komandā tā sadalās starp daudziem cilvēkiem. To esam apzināti būvējuši, lai nebūtu atkarīgi no viena supercilvēka. Jo, kas notiek tad, ja šis supercilvēks pēkšņi nav darbā? Viss apstājas. Tā nedrīkst būt, tāpēc esam apzināti gājuši uz sabalansētas komandas veidošanu, jo “VUCA” var normāli darboties arī tad, ja es esmu atvaļinājumā vai saslimusi.
Kādi ir tavi kā vadītājas būtiskākie mērķi?
Viens no nemainīgiem mērķiem ir būt starp labākajām Latvijas aģentūrām. Tas nozīmē, ka ar mums rēķinās, mūs aicina piedalīties tenderos, nozares profesionāļi zina, ko no mums var sagaidīt. Un cilvēki grib pie mums strādāt, ar mums sadarboties, jo zina, ka esam cilvēcīga aģentūra. Apbalvojumi, finanšu rādītāji, lielu klientu skaits, krāšņas kampaņas ir sekas, kas veido mūsu reputāciju un izriet no iepriekš minētajām aģentūras vērtībām, komandas, no mūsu kopīgās enerģijas.
Šodien ar jums rēķinās?
Jā, rēķinās jau no pirmā darbības gada. Jo uzreiz iekļuvām labāko aģentūru topā, saņēmām “Dienas bizness” apbalvojumu kā visstraujāk augošā komunikācijas aģentūra Latvijā.
Intervijās esi uzsvērusi, ka būtiska dimensija tavā darbā ir dzimumu līdztiesības jautājumi. Kāpēc un kā tas izpaužas ikdienas darbā?
Jā, tas man ir svarīgi. Jo strādāju biznesā, kur līdz šim ir dominējuši vīrieši. Arī klientu vidū aizvien vēl valda dzimuma lomu stereotipi, kas diezgan stingri definē, kas ir sievietes, kas vīrieša lomas sabiedrībā. Ja ir finanšu produkts, tad, protams, tas pamatā būs vīrietis, ja runa ir par iepirkšanos – priekšplānā sieviete. Kāpēc? Savās kampaņās cenšamies šo un citus stereotipus brucināt. Neteiktu, ka ejam pie klientiem ar vēstījumu, ka reklāmas kampaņa būs iekļaujoša, mēs vienkārši šo attieksmi jau esam iestrādājuši kampaņas koncepcijā. Tas arī ir vērtību jautājums, – pieeja katrai kampaņai, tas, kādā veidolā mēs ieliekam kampaņas vēstījumus.
Klienti tam ir gatavi?
Nē. Latvijā vēl tam neesam gatavi, pietrūkst drosmes. Sarunājoties mārketinga cilvēki šīs vērtības atbalstīs, bet savā komunikācijā uz āru tās nenesīs. Ir bailes par cilvēku attieksmi, par to, ko tas var nodarīt zīmolam, par pārpratumiem un pārmetumiem. “Swedbank” atbalsts praidam bija spilgts piemērs, – lai ko tādu paveiktu, ir jābūt mugurkaulam. Bet ir apsveicami, ka ir šie pirmie piemēri, esmu droša, ka vienubrīd sekos arī citi. Brīdī, kad sajutīs sabiedrības attieksmes maiņu.
Daļu no darba veicat brīvprātīgi, – kas tie ir par projektiem?
Pirmā grupa ir labdarības projekti, kuriem veidojam kampaņas, piemēram, “Stiprini stipros” sadarbībā ar “Delfi”, vai “Dod pieci” kopā ar Latvijas radio. Otrā – kultūras projektu mārketings, galvenokārt, tas ir kino. Trešais virziens ir dzimumu līdztiesības jautājumi – strādājam pie praida komunikācijas, pie “Dzīvesbiedru likuma” virzības, esam piedalījušies “LGTB House” izveidē, ieguldot tajā arī savu naudu. Visi šie trīs virzieni dabiski izriet no tā, kādi mēs esam, kāda ir “VUCA”. Tie, protams, piešķir papildu jēgu mūsu darbam, taču nebūt nenozīmē, ka šie ir mūsu sirdsdarbi, bet pārējie nav. Visi ir sirdsdarbi, jo mūsu vērtības ir nemainīgi klātesošas visos darbos.
Kādam ir jābūt cilvēkam, lai izveidotu sekmīgu reklāmas aģentūru, kura nebankrotē pirmajos divos gados?
Cilvēkam jābūt daudzpusīgi talantīgam. Ne tikai radošam, bet arī disciplinētam, spējīgam pārraudzīt finanses, veidot personāla politiku, būvēt attiecības ar klientiem. Un cilvēkam ir jāspēj sastrādāties, sadarboties. Jo interakcijā ar citiem, katram savu superspēju ieguldot kopīgajā darbā, rodas labākais iespējamais rezultāts. Un ir jābūt iekšējām vērtībām, ap kurām pulcējas citi.
Vizītkarte:
“VUCA”
Apgrozījums 2021. gadā 1,28 miljoni eiro.
360 realizēti projekti gadā.
30 talanti projektu realizācijā.
20 klienti.
Saistītie uzņēmumi: “Huligan Digital” un “Reimagine” (ilgtspējas stratēģijas un komunikācijas izstrāde).
Nosaukumu domājām ilgi, apzinoties, ka tas ir kā neizdzēšams tetovējums – uz mūžu. Tajā laikā lasīju aģentūras “Saatchi&Saatchi” radošā direktora grāmatas, kur bija minēts jēdziens “VUCA World”. “VUCA” ir abriveatūra no vārdiem Volatile, Uncertain, Complex, Ambiguous, kas trāpīgi atspoguļo mūsu pieeju darbam un domāšanas veidu. Šis termins ir radies ASV militārajā nozarē, lai raksturotu pārmaiņas, nenoteiktību, nestabilitāti un sarežģītību pasaulē pēc Aukstā kara beigām. Biznesa vadībā tas nozīmē, ka ir vajadzīga stratēģija, kas ļautu izdzīvot strauju pārmaiņu un neskaidrību apstākļos. Ir jāmainās, jāizzina, jāpielāgojas un stratēģiska komunikācija tam nāk talkā. Šobrīd šis jēdziens atkal ir aktualizējies, – ne tikai biznesa vadībā un izglītībā, bet, diemžēl, arī militārajā jomā.
Skaidrs. Kā tu nonāci šajā nestabilajā un nenoteiktajā reklāmas pasaulē?
To, ka gribu strādāt reklāmā, zināju sen, jau skolas laikā. Īsti gan neapzinoties, ko tas īsti nozīmē. Esmu dzimusi un augusi Ikšķilē, pēc tam iestājos Rīgas komercskolā, kur bija milzīgs konkurss, un tā kļuva par manu pirmo lielo uzvaru. Nākamais solis bija studijas Konkordijas Starptautiskā universitāte Igaunijā, kas tajā laikā bija vienīgā nopietnā izglītības iespēja reklāmas jomā Baltijā. Esmu gana mērķtiecīga, labi apzinos, ko gribu un pēc tam uz šo mērķi eju. Iepazīstot reklāmas nozari, diezgan agri izdarīju izvēli par labu projektu vadībai, projektu producēšanai, nevis radošajai jomai. Tiesa, tajā laikā, kad sāku darbu reklāmas aģentūrā, uzskats bija, ka tie īstie “dievi” ir kreatīvie, bet projektu vadītāji ir tikai viņu atbalsts. Manā uztverē un manā aģentūrā ir citādi – mums abu šo jomu cilvēki ir vienlīdz nozīmīgi, tie papildina viens otru. Un vēsturiski lielākās uzvaras, tā saucamie festivālu darbi (kampaņas, kas nominētas vai ieguvušas nozares apbalvojumus, aut.) ir tie, kur šī sadarbība un sinerģija ir bijusi vislabākā. Tāpēc mums te ir nevis viens guru, viens Dievs, bet…
… daudzi dievi.
Jā, daudzi.
Kura aģentūra tev bija pirmā?
Pēc studijām izpētīju reklāmas tirgu, sapratu, kuras aģentūras ir spēcīgākās, un tām nosūtīju darba pieteikumus. Atsaucās “Baltic FCB”, pieņēma darbā un uzreiz uzticēja diezgan apjomīgu, sarežģītu projektu vadīšanu. Vai nu tu peldi, vai slīksti. Es aizpeldēju un pēc dažiem gadiem, kopā ar daļu no “Baltic FCB” komandas, tapa jauna aģentūra “AD Astra”. Tur nostrādāju kādus desmit gadus, biju vadošos amatos, arī aģentūras partnere. Šis arī kļuva par laiku, kad ieliku kārtīgus pamatus – strādājot ar vadošajiem Latvijas zīmoliem, apmācot jaunus kolēģus, saprotot, ko nozīmē darbs komandā – un varēju spert nākamo soli. Starp citu, strādājot “AD Astra”, spilgti sapratu to, cik liela nozīme ir komunikāciju aģentūras pašas zīmolam, kā arī aģentūras iekšējai uzbūvei, struktūrai, darba procesiem un vadības stilam. Bija skaidrs, kādu es gribu uzbūvēt savu aģentūru. Tā, 2014. gadā tapa “VUCA”, ko dibināju kopā ar savu partneri Ilonu Batņu.
Kāds ir labs reklāmists? Kam tu pievērs uzmanību, kad ņem darbā jaunu kolēģi?
Nozīmīgākais ir cilvēciskais aspekts. Mēs jau smejamies, ka visi cilvēki te it kā ir atlasīti pēc kaut kāda viena parauga. Un tāpēc mums kopā ir patīkami, viegli. Tas ir viens no maniem kā vadītājas mērķiem, – lai manai komandai šeit būtu patīkami pavadīt laiku. Tie ir atvērti un empātiski cilvēki, kurus vieno līdzīga vērtību sistēma. Mēs reklāmā redzam kaut ko vairāk, nekā tikai produktu vai pakalpojumu virzīšanu tirgū, – komunikācija lielā mērā piedalās sabiedrības veidošanā. Vērtību akcentēšanā. Kaut vai tas, ko mēs redzam vai dzirdam pašas reklāmas fonā, – arī tā ir daļa no komunikācijas, kuru veidojam mēs – reklāmas cilvēki. Tā ir liela atbildība. Šāda izpratne raksturo “VUCA” cilvēkus. Tāpēc daži no maniem kolēģiem ir šeit kopš aģentūras dibināšanas. Ja ir ambīcijas ko paveikt reklāmā, ja cilvēks ir atvērts un gatavs mācīties, visu pārējo, profesionālās iemaņas, var apgūt.
Ko šodien no jums sagaida klients?
Sagaida nemitīgu enerģiju, – ka aģentūras cilvēki degs ar un par ideju, kas galu galā ir vajadzīga klienta produkta vai pakalpojuma pārdošanai. Jaunas, nesen dibinātas aģentūras ir pieprasītas, jo viņos ir šī pagaidām vēl nenoslāpusī vēlme pierādīt, sasniegt, pārsniegt. Tāpēc šo enerģiju nedrīkst pazaudēt. Otra lieta, ko sagaida klienti, – ka aģentūra kļūs par organisku daļu no viņu biznesa komandas, domājot par viņu biznesa mērķiem, pārdošanas rezultātiem, darbinieku piesaisti, reputācijas un citām lietām. Protams, sagaida nenorimstošu radošumu, kas vienlaikus saskan ar konkrētā uzņēmuma vērtībām, korporatīvo kultūru. Tā, ka sagaida diezgan daudz. “VUCA” gadījumā šim visam vēl cenšamies pievienot kādu sociālu misiju, lai komunikācija nebūtu tikai par produktu vai pakalpojumu, bet arī par zīmola devumu cilvēkam. To nevar paveikt ar vienu klipu vai plakātu, tāpēc mums patīk integrētu komunikācijas kampaņu pieeja, kuru ietvaros šo stāstu var izstāstīt pilnā apmērā un piesaistīt cilvēkus zīmoliem. Man enerģiju ilgtermiņā dod tas, ka mīlu savu darbu, ka man patīk.
Kas tieši?
Patīk vide, kuru esam izveidojuši. Patīk cilvēki, ar kuriem strādāju. Patīk un baudu dod pats radīšanas process, – tas, ka katru dienu viss it kā sākas no jauna. Rutīnas nav nemaz.
Kā tiec galā ar atbildību – pret saviem kolēģiem, pret klientiem, pret sevi?
Tā ir viena no spēcīgām motivācijām – sajust un apzināties šo atbildību, kuru esmu uzņēmusies. Tomēr atbildības nasta nav jāstiepj man vienai pašai, jo labā, atbalstošā komandā tā sadalās starp daudziem cilvēkiem. To esam apzināti būvējuši, lai nebūtu atkarīgi no viena supercilvēka. Jo, kas notiek tad, ja šis supercilvēks pēkšņi nav darbā? Viss apstājas. Tā nedrīkst būt, tāpēc esam apzināti gājuši uz sabalansētas komandas veidošanu, jo “VUCA” var normāli darboties arī tad, ja es esmu atvaļinājumā vai saslimusi.
Kādi ir tavi kā vadītājas būtiskākie mērķi?
Viens no nemainīgiem mērķiem ir būt starp labākajām Latvijas aģentūrām. Tas nozīmē, ka ar mums rēķinās, mūs aicina piedalīties tenderos, nozares profesionāļi zina, ko no mums var sagaidīt. Un cilvēki grib pie mums strādāt, ar mums sadarboties, jo zina, ka esam cilvēcīga aģentūra. Apbalvojumi, finanšu rādītāji, lielu klientu skaits, krāšņas kampaņas ir sekas, kas veido mūsu reputāciju un izriet no iepriekš minētajām aģentūras vērtībām, komandas, no mūsu kopīgās enerģijas.
Šodien ar jums rēķinās?
Jā, rēķinās jau no pirmā darbības gada. Jo uzreiz iekļuvām labāko aģentūru topā, saņēmām “Dienas bizness” apbalvojumu kā visstraujāk augošā komunikācijas aģentūra Latvijā.
Intervijās esi uzsvērusi, ka būtiska dimensija tavā darbā ir dzimumu līdztiesības jautājumi. Kāpēc un kā tas izpaužas ikdienas darbā?
Jā, tas man ir svarīgi. Jo strādāju biznesā, kur līdz šim ir dominējuši vīrieši. Arī klientu vidū aizvien vēl valda dzimuma lomu stereotipi, kas diezgan stingri definē, kas ir sievietes, kas vīrieša lomas sabiedrībā. Ja ir finanšu produkts, tad, protams, tas pamatā būs vīrietis, ja runa ir par iepirkšanos – priekšplānā sieviete. Kāpēc? Savās kampaņās cenšamies šo un citus stereotipus brucināt. Neteiktu, ka ejam pie klientiem ar vēstījumu, ka reklāmas kampaņa būs iekļaujoša, mēs vienkārši šo attieksmi jau esam iestrādājuši kampaņas koncepcijā. Tas arī ir vērtību jautājums, – pieeja katrai kampaņai, tas, kādā veidolā mēs ieliekam kampaņas vēstījumus.
Klienti tam ir gatavi?
Nē. Latvijā vēl tam neesam gatavi, pietrūkst drosmes. Sarunājoties mārketinga cilvēki šīs vērtības atbalstīs, bet savā komunikācijā uz āru tās nenesīs. Ir bailes par cilvēku attieksmi, par to, ko tas var nodarīt zīmolam, par pārpratumiem un pārmetumiem. “Swedbank” atbalsts praidam bija spilgts piemērs, – lai ko tādu paveiktu, ir jābūt mugurkaulam. Bet ir apsveicami, ka ir šie pirmie piemēri, esmu droša, ka vienubrīd sekos arī citi. Brīdī, kad sajutīs sabiedrības attieksmes maiņu.
Daļu no darba veicat brīvprātīgi, – kas tie ir par projektiem?
Pirmā grupa ir labdarības projekti, kuriem veidojam kampaņas, piemēram, “Stiprini stipros” sadarbībā ar “Delfi”, vai “Dod pieci” kopā ar Latvijas radio. Otrā – kultūras projektu mārketings, galvenokārt, tas ir kino. Trešais virziens ir dzimumu līdztiesības jautājumi – strādājam pie praida komunikācijas, pie “Dzīvesbiedru likuma” virzības, esam piedalījušies “LGTB House” izveidē, ieguldot tajā arī savu naudu. Visi šie trīs virzieni dabiski izriet no tā, kādi mēs esam, kāda ir “VUCA”. Tie, protams, piešķir papildu jēgu mūsu darbam, taču nebūt nenozīmē, ka šie ir mūsu sirdsdarbi, bet pārējie nav. Visi ir sirdsdarbi, jo mūsu vērtības ir nemainīgi klātesošas visos darbos.
Kādam ir jābūt cilvēkam, lai izveidotu sekmīgu reklāmas aģentūru, kura nebankrotē pirmajos divos gados?
Cilvēkam jābūt daudzpusīgi talantīgam. Ne tikai radošam, bet arī disciplinētam, spējīgam pārraudzīt finanses, veidot personāla politiku, būvēt attiecības ar klientiem. Un cilvēkam ir jāspēj sastrādāties, sadarboties. Jo interakcijā ar citiem, katram savu superspēju ieguldot kopīgajā darbā, rodas labākais iespējamais rezultāts. Un ir jābūt iekšējām vērtībām, ap kurām pulcējas citi.
Vizītkarte:
“VUCA”
Apgrozījums 2021. gadā 1,28 miljoni eiro.
360 realizēti projekti gadā.
30 talanti projektu realizācijā.
20 klienti.
Saistītie uzņēmumi: “Huligan Digital” un “Reimagine” (ilgtspējas stratēģijas un komunikācijas izstrāde).
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Meklē izdevīgu piedāvājumu?
Atstāj numuru, atzvanīsim!
Tarifu plāni
Mājas internets
Biznesam
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Paldies! Tavs pieteikums saņemts. Sazināsimies tuvāko dienu laikā, tikmēr uzzini, kas jauns Tele2!
Pieteikt citu numuru - lai draugs, mamma vai kaimiņš arī tiek pie laba piedāvājuma!
Saistītie raksti
19.04.2024
Modernizācijas darbi "Tele2" tīklā
“Tele2”, īstenojot vērienīgus tīkla attīstības projektus, pēdējo divu gadu laikā palielinājis 4G tīkla jaudu par 30%. Tīkla attīstība aktīvi turpinās un faktiski ik dienu dažādās vietās Latvijā tiek uzstādīta jauna 5G bāzes stacija...
18.03.2024
Eiropā sāks darboties pirmā 5G dronu flote, kas piegādās ēdienu
“Tele2” kopā ar tirdzniecības platformu “foodora” ir paziņojusi, ka sāks ēdienu piegādi, izmantojot IoT (lietu interneta) un 5G savienotus dronus, kļūstot par pirmajiem Eiropā, kas ievieš reālas piegādes ar droniem....
26.01.2024
Ko Tavs uzņēmums var iegūt pieslēdzot Tele2 Team IT Teamer zvanu vadību?
Tele2 Team IT Teamer zvanu vadība ir mobilo sakaru un sadarbības rīks, kas palīdzēs uzlabot Tava uzņēmuma peļņu un efektivitāti, pārvaldot uzņēmuma zvanus, kad esi aizņemts.