Ātrākais mobilais internets Latvijā
27.03.2020

Tele2 mājas birojs, lai bizness neapstātos

Situācija valstī ir mainījusi mūsu ikdienu. Un uzņēmumi, kuru darbinieki šobrīd strādā no mājām, sastopas ar izaicinājumiem klientu apkalpošanā.

Lai Tava uzņēmuma dabs neapstātos un vienlīdz veiksmīgi darbotos arī šajos apstākļos, Tele2 piedāvā ērtus risinājumus attālinātai darba veikšanai:
Ātru mājas mobilo internetu visā Latvijas teritorijā.
Gudro zvanu vadības risinājumu “Teamer” ērtai un pārskatāmai ienākošo, izejošo un neatbildēto zvanu koordinēšanai.

Ļauj “Teamer” vadīt zvanus Tavā vietā

Strādājot attālināti, ir īpaši svarīgi atbildēt uz visiem klientu zvaniem, kā arī laikus novirzīt klientu pie atbilstošā speciālista.

Ar “Teamer” palīdzību klients uzreiz tiks savienots ar meklēto speciālistu atbilstoši sarunas tematikai. Turklāt uzņēmuma sagatavotie balss paziņojumi klientiem un sadarbības partneriem ieviesīs tūlītēju skaidrību bez nepieciešamības veikt liekus zvanu savienojumus.

Esi vienmēr sazvanāms
Pat tad, ja Tavā birojā neatrodas neviens no darbiniekiem, “Teamer” nodrošinās, ka gan Tu, gan Tavi kolēģi būs sazvanāmi neatkarīgi no savas atrašanās vietas.

Ar “Teamer” veic zvanu pāradresāciju no kopējā uzņēmuma numura uz vienu vai vairākiem citiem numuriem pēc savas izvēles. Tādā veidā vari būt drošs, ka uzņēmums vienmēr būs pieejams klientiem. Turklāt to viegli veikt gan fiksētajām, gan mobilajām telefonu līnijām.

Klients novērtē, kad Tu to novērtē
Šobrīd ikvienam klienta zvanam ir īpaši liela vērtība. Rēķinot skaitļos – viens neatbildēts zvans uzņēmumam izmaksā aptuveni 60 eiro.
Kā liecina “Tele2” un “SKDS” veiktā aptauja, 85 % iedzīvotāju ļoti pozitīvi novērtē, kad uzņēmuma pārstāvis atzvana tad, ja iepriekš nav varējis atbildēt uz zvanu. Īpaši pašlaik. Tāpēc saznies ar savu Biznesa klientu attiecību speciālistu, kas palīdzēs Tavam biznesam veiksmīgi darboties arī šajā izaicinājumiem pilnajā laikā.

Par veiksmīgu uzņēmējdarbību!

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

12.02.2021

Populārākie un ērtāk lietojamie video saziņas rīki uzņēmējiem

2020. gads bijis lielu izaicinājumu pilns daudziem uzņēmumam, liekot operatīvi transformēt līdzšinējo biroja dzīvi darbam attālināti. Pašiem darbiniekiem šīs pārmaiņas nenozīmē tikai ērto biroja krēslu apmainīt pret mīkstu dīvānu ar kaķi komplektā. Te ir runa par prasmi pielāgoties, apgūt jaunus risinājumus un veiksmīgi tos pielietot, lai arī attālinātā režīmā darba pienākumus izdotos paveikt kvalitatīvi un...
21.12.2020

Investējot 1 miljonu eiro, “Tele2” optiskajam tīklam Rīgā pieslēdzis bāzes stacijas

Mobilo sakaru operators “Tele2”, lai palielinātu 4G mobilā tīkla jaudu aptuveni desmit reizes, pieslēdzis jau 80% Rīgā esošas bāzes stacijas telekomunikācijas uzņēmuma “Tet” optiskā interneta tīklam. Galvaspilsētā, kurā ir vislielākais mobilo datu patēriņš absolūtajos skaitļos, ir izvietota aptuveni ceturtā daļa no vairāk nekā 1070 “Tele2” 4G bāzes stacijām. Kopējās šī...
7.12.2020

Pētījums: Covid-19 ietekmē par 20% palielinājies to uzņēmumu skaits, kas saviem darbiniekiem apmaksā mobilos sakarus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktā mazo un vidējo uzņēmēju (MVU) aptauja liecina, ka ir būtiski palielinājies to uzņēmumu skaits, kas visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus. Salīdzinot ar šī gada sākumu, šādu uzņēmumu skaits ir palielinājies par aptuveni 20% un šobrīd jau 71% MVU visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus.  
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti