Ātrākais mobilais internets Latvijā
27.05.2019

Pētījums: vairums uzņēmēju nezina, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans

Tikai 7% Latvijas uzņēmēju ir informēti, cik tiem izmaksā neatbildēts klienta zvans. Tas noskaidrots vadošā mobilo sakaru operatora Tele2 un pētījumu aģentūras SKDS veiktajā aptaujā. Saskaņā ar to uzņēmēju aplēsēm, kas rēķina ienākošo zvanu un apkalpoto klientu statistiku, viens neatbildēts zvans uzņēmumam Latvijā izmaksā vidēji 59,92 eiro.

Mūsdienās arvien lielāka nozīme ir klientu apkalpošanai un viņu apmierinātībai ar saņemto pakalpojumu.  Aptauja rāda, ka divas trešdaļas Latvijas uzņēmumu ikdienā saņem dažādus klientu pieprasījumus un jautājumus pa tālruni. Taču tikai 11% uzņēmumu pastāv uzskaite par to, cik daudz ienākošo zvanu ir izdevies apkalpot. Tas nozīmē, ka deviņi no desmit Latvijas uzņēmumiem nezina, cik klientu viņiem dienā ir piezvanījuši un uz cik potenciāli klientu zvaniem nav izdevies atbildēt.
 
“Mūsdienu mobilās tehnoloģijas ļauj efektīvi sakārtot klientu apkalpošanas procesus uzņēmumā, taču uzņēmumi šīs iespējas izmanto ļoti minimāli. Aptuveni 60% iedzīvotāju, mēģinot noskaidrot viņus interesējošus jautājumus, ir sastapušies ar situāciju, ka jāzvana atkārtoti uz vairākiem telefona numuriem, līdz tiek saņemta atbilstošā speciālista konsultācija. Tā rezultātā klients mēdz zaudēt pacietību, un iespējamais darījums nenotiek. Šī ir situācija, par kuru ir vērts aizdomāties ikvienam Latvijas uzņēmējam,” stāsta Tele2 komercdepartamenta direktors Raivo Rosts.
 
Biežākie iemesli, kādēļ uzņēmumos netiek atbildēts uz klientu zvaniem, ir atšķirīgi. Piemēram, vairāk nekā trešdaļa jeb 34% zvanu tiek saņemti ārpus uzņēmuma darba laika, bet 29% gadījumu klientu konsultanti ir aizņemti, runājot pa tālruni ar citu klientu.
 
“Protams, ka situācija ar zvanu uzskaiti atšķiras starp dažādām nozarēm. Salīdzinoši biežāk šāda uzskaite pastāv vidējos uzņēmumos (50–249 darbinieki) (29%), kā arī uzņēmumos, kas nodarbojas ar preču vai pakalpojumu eksportu. Taču zvanu uzskaite un citi tehnoloģiski risinājumi, piemēram, automātiskā zvanu pāradresācija, darba laika iestatīšana, vienots numurs visam uzņēmumam vai interaktīvā balss atbilde ir noderīgs palīgs arī nelielam uzņēmumam. 85% iedzīvotāju ļoti pozitīvi novērtē situāciju, kad uzņēmuma pārstāvis viņiem atzvana, ja nav varējis atbildēt uz zvanu. Šī ir lieta, ko vajadzētu ņemt vērā visiem uzņēmumiem,” skaidro Raivo Rosts.
 
Kā atzīst Tele2 pārstāvji, tad tehnoloģiski risinājumi, kas ļauj veiksmīgi uzskaitīt un apkalpot ienākošos zvanus, mūsdienās ir ļoti ērti un vienkārši, kas neprasa lielas investīcijas. To visu var paveikt ar mobilā telefona un mobilo zvanu vadības risinājumu Teamer palīdzību.
 
Uzņēmēju aptauja tika veikta sadarbībā ar pētījumu centru SKDS šī gada februārī. Kopumā tika aptaujāti 750 uzņēmēji.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

12.02.2021

Populārākie un ērtāk lietojamie video saziņas rīki uzņēmējiem

2020. gads bijis lielu izaicinājumu pilns daudziem uzņēmumam, liekot operatīvi transformēt līdzšinējo biroja dzīvi darbam attālināti. Pašiem darbiniekiem šīs pārmaiņas nenozīmē tikai ērto biroja krēslu apmainīt pret mīkstu dīvānu ar kaķi komplektā. Te ir runa par prasmi pielāgoties, apgūt jaunus risinājumus un veiksmīgi tos pielietot, lai arī attālinātā režīmā darba pienākumus izdotos paveikt kvalitatīvi un...
21.12.2020

Investējot 1 miljonu eiro, “Tele2” optiskajam tīklam Rīgā pieslēdzis bāzes stacijas

Mobilo sakaru operators “Tele2”, lai palielinātu 4G mobilā tīkla jaudu aptuveni desmit reizes, pieslēdzis jau 80% Rīgā esošas bāzes stacijas telekomunikācijas uzņēmuma “Tet” optiskā interneta tīklam. Galvaspilsētā, kurā ir vislielākais mobilo datu patēriņš absolūtajos skaitļos, ir izvietota aptuveni ceturtā daļa no vairāk nekā 1070 “Tele2” 4G bāzes stacijām. Kopējās šī...
7.12.2020

Pētījums: Covid-19 ietekmē par 20% palielinājies to uzņēmumu skaits, kas saviem darbiniekiem apmaksā mobilos sakarus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktā mazo un vidējo uzņēmēju (MVU) aptauja liecina, ka ir būtiski palielinājies to uzņēmumu skaits, kas visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus. Salīdzinot ar šī gada sākumu, šādu uzņēmumu skaits ir palielinājies par aptuveni 20% un šobrīd jau 71% MVU visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus.  
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti