Internets par vēl izdevīgāku cenu
7.12.2020

Pētījums: Covid-19 ietekmē par 20% palielinājies to uzņēmumu skaits, kas saviem darbiniekiem apmaksā mobilos sakarus

Mobilo sakaru operatora “Tele2” veiktā mazo un vidējo uzņēmēju (MVU) aptauja liecina, ka ir būtiski palielinājies to uzņēmumu skaits, kas visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus. Salīdzinot ar šī gada sākumu, šādu uzņēmumu skaits ir palielinājies par aptuveni 20% un šobrīd jau 71% MVU visiem vai daļai darbinieku apmaksā mobilos sakarus.
 

Pētījuma dati gan norāda arī uz to, ka vairāk nekā puse MVU darbinieku, kuriem tiek apmaksāti mobilie sakari, darba vajadzībām izmanto savu personīgo mobilo telefonu.

“Koronavīrusa izraisītās pandēmijas laikā, kad ir noteikti dažādi ierobežojumi un liela daļa iedzīvotāju strādā un mācās attālināti, mobilie sakari ir kļuvuši par vienu no pamatvajadzībām. Mūsu pētījums apliecina, ka arī mazie un vidējie uzņēmumi to lieliski apzinās, apmaksājot saviem darbiniekiem mobilos sakarus. Vienlaicīgi gan jāatzīmē, ka joprojām ir gana liels to uzņēmumu skaits, kas saviem darbiniekiem neapmaksā mobilo sakaru rēķinus, lai gan ir novērojama tendence, ka šādu uzņēmumu skaits samazinās,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts. “Darbinieku mobilo sakaru rēķinu apmaksu visticamāk veicina arī tas, ka uzņēmumi domā par bonusu sistēmas pilnveidošanu pašreizējos pandēmijas apstākļos. Proti, daļa uzņēmumu darbiniekiem iepriekš birojā nodrošināja kafiju, tēju, augļus un citas uzkodas, taču šobrīd, ja uzņēmuma darbinieki strādā attālināti, šie bonusi vairs nav aktuāli.”

“Tele2” veiktā pētījuma dati rāda, ka visstraujāk ir pieaudzis to uzņēmumu skaits, kas šajā laika periodā ir uzsākuši apmaksāt mobilos sakarus vismaz daļai darbinieku – tiem, kuriem mobilie sakari ir nepieciešami, lai kvalitatīvi veiktu savus darba pienākumus. Šāds MVU skaits palielinājies no 15% līdz 28%.

Lai noskaidrotu Latvijas mazo un vidējo uzņēmumu vadītāju viedokli par mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu saviem darbiniekiem, mobilo sakaru operators “Tele2” veica pētījumu sadarbībā ar “BERG Research” šī gada oktobrī, un tajā piedalījās 305 uzņēmēji.

Vēl neesi Tele2 klients?

Saistītie raksti

12.02.2021

Populārākie un ērtāk lietojamie video saziņas rīki uzņēmējiem

2020. gads bijis lielu izaicinājumu pilns daudziem uzņēmumam, liekot operatīvi transformēt līdzšinējo biroja dzīvi darbam attālināti. Pašiem darbiniekiem šīs pārmaiņas nenozīmē tikai ērto biroja krēslu apmainīt pret mīkstu dīvānu ar kaķi komplektā. Te ir runa par prasmi pielāgoties, apgūt jaunus risinājumus un veiksmīgi tos pielietot, lai arī attālinātā režīmā darba pienākumus izdotos paveikt kvalitatīvi un...
21.12.2020

Investējot 1 miljonu eiro, “Tele2” optiskajam tīklam Rīgā pieslēdzis bāzes stacijas

Mobilo sakaru operators “Tele2”, lai palielinātu 4G mobilā tīkla jaudu aptuveni desmit reizes, pieslēdzis jau 80% Rīgā esošas bāzes stacijas telekomunikācijas uzņēmuma “Tet” optiskā interneta tīklam. Galvaspilsētā, kurā ir vislielākais mobilo datu patēriņš absolūtajos skaitļos, ir izvietota aptuveni ceturtā daļa no vairāk nekā 1070 “Tele2” 4G bāzes stacijām. Kopējās šī...
30.11.2020

“Tele2”: pieaugot Covid-19 saslimušo skaitam un ierobežojumiem, iedzīvotāji arvien mazāk dodas ārpus mājas

Mobilo sakaru operatora “Tele2” dati liecina, ka turpina pieaugt to Latvijas iedzīvotāju skaits, kas maina savus paradumus Covid-19 pieaugošās izplatības un ar to saistīto ierobežojumu dēļ. Pēc mobilo sakaru patēriņa var novērot, ka, sākot no oktobra sākuma līdz pat šim brīdim, turpina samazināties kustība no Rīgas mikrorajoniem un piepilsētām uz Rīgas centru. Arī lielveikalus iedzīvotāji apmeklē...
Izsaki savu viedokli par Tele2
Neatradi, ko meklēji? Iespējams tava atbilde ir šeit.
Ļoti labi
Labi
Vidēji
Slikti
Ļoti slikti