Par rēķiniem un maksājumiem


Cik ir maksa par papīra rēķinu?


Sākot ar 2013.gada 1.aprīli rēķinu saņemšana papīra formātā ir maksas pakalpojums 0.35 Ls mēnesī. Personām vecumā no 62 gadiem maksa par rēķinu papīra formātā paliek nemainīga - 0.00 Ls

 

Aicinām turpmāk saņemt rēķinus ērtāk - elektroniski un bez maksas pašapkalpošanās portālā www.manstele2.lv. Sadaļā „Bilances info/ Rēķina saņemšanas veids” izvēlieties Mans Tele2 un saglabājiet atjaunoto informāciju.

 

Lai sāktu izmantot pašapkalpošanās portālu, sadaļā  www.manstele2.lv  Reģistrēties ievadiet savu tālruņa numuru. Uz to tiks nosūtīta Mans Tele2 parole, kuru pēc tam vēlams nomainīt.

 

Ar Mans Tele2:

  • Rēķini pieejami elektroniski un bez maksas!
  • 6 mēnešu rēķinu arhīvs
  • Varat veikt rēķinu apmaksu, ja izmantojat Swedbank, DnB, Nordea un Norvik banku
  • Iespējams kontrolēt savas izmaksas - sekojot tālruņa numura tekošās bilances informācijai
  • Ērti pieteikt tarifa maiņu
  • Pieslēgt vai mainīt papildpakalpojumus
  • Uzdot jautājumus Tele2, izmantojot šo portālu


Uzņēmumu pilnvarotajām personām aicinām vērsties pie sava Biznesa klientu menedžera vai sūtīt iesniegumu adresējot to mums - Tele2, Mūkusalas iela 41b, Rīga, LV-1004.


Kad es saņemšu rēķinu par iepriekšējā mēnesī izmantotajiem pakalpojumiem?


Rēķini tiek izgatavoti un izsūtīti katra mēnēša sākumā. Izmantojot pakalpojumu Mans Tele2 vai E-rēķins, Jūs saņemsiet rēķinu elektroniskā formā un ātrāk. Iepazīties ar Mans Tele2 iespējam variet šeit.


Vai ir iespējams samaksāt pirms ir saņemts rēķins?


Protams, Jums ir iespēja veikt maksājumu bankā vai pastā, norādot klienta numuru (9 cipari), veiktais maksājums būs avanss pakalpojumiem tekošajā mēnesī.

Nākamajā rēķinā iemaksāto avansu varēsi aplūkot rēķina pirmajā lapā ar mīnusa zīmi, sadaļā "Pārmaksa par iepriekšējo periodu". Līdz ar to, mēneša rēķins attiecīgi būs mazāks par šo summu.
 


Kāpēc nevaru uzzināt rēķina summu jau 1.datumā?


Mēneša sākumā tiek gatavoti rēķini par iepriekšejo mēnesi, līdz ar to nav iespējams uzzināt summu apmaksai. Izmanto Mans Tele2 vai E-rēķina pakalpojumu un iegūsti informāciju par rēķina summu pirmais, tiklīdz ir gatavs rēķins! Iepazīsties ar Mans Tele2 iespējām šeit.


Līdz kuram datumam ir jāapmaksā rēķins?


Rēķins ir jāapmaksā līdz katra mēneša 19. datumam. Ja nav veikts maksājums norādītajā termiņā un apjomā, tad Tele2 ir tiesīgs pakāpeniski ierobežot telekomunikācijas pakalpojumus.

Ja neesat saņēmis rēķinu, lūdzam sazināties ar mums, lai pārliecinātos, vai Jūsu norādītā  rēķina saņemšanas adrese ir prezīca. Informējam, ka Mans Tele2 ir iespējams aplūkot rēķinu arhīvu par pēdejiem sešiem mēnešiem.

Ja neesat saņēmis rēķinu, tad tas neatbrīvo Jūs no rēķina pilnīgas un savlaicīgas apmaksas.


Kur un kā iespējams apmaksāt rēķinu?


Piedāvājam Jums dažādus apmaksas veidus:

Mūsu klientu apkalpošanas centros.

Automātiskais maksājums.

Bankā.

Mans Tele2.

Bankomātos.

Interneta bankās.

Telefonbankās.

Maxima kasēs.

Latvijas pasta nodaļās.

 

Veicot maksājumu, lūdzam norādīt:

Savu klienta numuru (klienta numurs noradīts Jūsu rēķinā un sastāv no 9 cipariem).
Apmaksas summu.

    Maksājumu variet veikt uz kādu no Tele2 bankas konta numuriem:

    Swedbank
    LV12HABA0140803321700
    Bankas kods HABALV22

    SEB banka
    LV19UNLA0050001481505
    Bankas kods UNLALV2X

    DnB banka
    LV98RIKO0002010056203
    Bankas kods RIKOLV2X

    Nordea bank, Nordea Bank Finland
    PLC Latvijas filiāle
    LV62NDEA0000080024145
    Bankas kods NDEALV2X

    Citadele banka
    LV47PARX0000115401017
    Bankas kods PARXLV22


Kā rīkoties, ja rēķins nav apmaksāts laicīgi?


Ja nebūsiet laicīgi veicis maksājumu, Jūsu tālrunis var tikt daļēji atslēgts, tādēļ lūdzam pašapkalpošanās portālā Mans Tele2 iesniegt informāciju par maksājuma detaļām. Norādot informāciju, kur, kad un kādu summu esat apmaksājis.

Maksa par pieslēguma atjaunošanu privātpersonām (1,94 Ls, ieskaitot 21% PVN) gadījumos, ja ir slēgti izejošie pakalpojumi par neapmaksātu rēķinu un klients vēlas, lai pakalpojumi tiek ātrāk, manuāli atjaunoti uz maksājuma uzdevuma pamata pirms nauda ir ienākusi Tele2 kontā.
 


Kāpēc man ir ierobežoti pakalpojumi, atslēgts tālrunis?


Jūsu tālrunim var tikt ierobežoti pakalpojumi vai pat atslēgts pats telefons šādu iemeslu dēļ:

  • neesiet veicis rēķina apmaksu noteiktajā termiņā;
  • esiet pārsniedzis pieļaujamo kredītlimitu;
  • tika saņemts paziņojums par tālruņa zādzību vai pazaudēšanu;
  • nav apmaksāts rēķins par citiem tālruņiem, kas reģistrēti uz Jūsu vārda.

 


Kas ir kredītlimits?


Kredītlimits ir Tele2 noteikta naudas summa, kuras robežās Jūs varat izmantot Tele2 pakalpojumus, bez priekšapmaksas. Kredītlimits ietver maksu par pašreizējā mēneša sarunām un sūtītajām īsziņām, pieslēgtajiem un aktīvajiem papildpakalpojumiem, kā arī neapmaksātos rēķinus par iepriekšējo periodu.

Tele2 no savas puses var paaugstināt kredītlimitu, ņemot vērā apmaksāto rēķinu skaitu, vidējo rēķinu summu, kā arī to, ka rēķini apmaksāti laikus.
 


Vai iespējams nomainīt kredītlimita summu?


Tele2 no savas puses privātpersonām var paaugstināt kredītlimitu, ņemot vērā apmaksāto rēķinu skaitu, vidējo rēķinu summu, kā arī to, ka rēķini apmaksāti laikus. Pirmā kredītlimita apjoma pārskatīšana notiek trešajā mēnesī pēc pieslēguma.

Ja Jums ir nepieciešams paaugstināt kredītlimitu, lūdzam izmantot Mans Tele2 vai sazināties ar mums: informatīvais tālrunis privātpersonām 29560600, Biznesa klientiem: 28444777
 


Vai iespējams rēķinu saņemt elektroniski?


Ja vēlaties saņemt rēķinu elektroniskā formā, lūdzam izmantot Mans Tele2, jo pašapkalpošanās centrā ir pieejami Jūsu pēdejo sešu mēnešu rēķini.

Rēķinu ir iespējams nosūtīt arī uz Jūsu e-pastu, piesakoties pakalpojumam E-rēķins. Privātpersonas var pieteikties e-rēķinam, nosūtot īsziņu ar Jūsu epasta adresi uz nr.1606 (īsziņas nosūtīšana ir bezmaksas).
 


Kā varu mainīt rēķina saņemšanas adresi un veidu?


Iesakām Jums izmantot Mans Tele2 pašapkalpošanās portāla priekšrocības. Mans Tele2 jūs varat nomainīt e-rēķina vai pasta rēķina saņemšanas adresi, kā arī, ja nepieciešams, mainīt rēķina saņemšanas veidu.


Kā es varētu saņemt rēķina skaidrojumu?


Rēķina skaidrojumu iespējams aplūkot šeit


Ja pirmajā datumā samaksāju iepriekšējā mēneša rēķinu, kāpēc jaunajā rēķinā tas uzrādās kā parāds?


Uz to datumu, kad maksājums ir ienācis Tele2 kontā, rēķins par iepriekšējo mēnesi jau tika izgatavots, tāpēc šī summa rēķinā uzrādās, ka neapmaksāta un Jums tā atkārtoti nav jāmaksā.